شناسهٔ خبر: 23656286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

احمدزاده در آستانه احضار به کمیته انضباطی / هافبک پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار گرفت!

فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با گسترش بعد از تعویض در راه رفتن به رختکن با نشان هیس به اندک هواداران گسترش باعث به وجود آمدن حاشیه برای خودش و پرسپولیس شده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  فرشاد احمدزاده هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در بازي با گسترش بعد از تعويض در راه رفتن به رختكن با نشان هيس به اندك هواداران گسترش باعث به وجود آمدن حاشيه براي خودش و پرسپوليس شده است!
 يك مقام قضايي فدراسيون كه نمي‌خواست از او نام برده شود، در ارتباط با حركت احمدزاده گفت: «با توجه به تغييراتي كه در آيين‌نامه انضباطي داشتيم و هيات رييسه فدراسيون هم آن را تاييد كرده، قوانين بسيار سخت شده و با كوچك‌ترين حركت بي‌انضباطي بازيكنان برخورد خواهد شد. در همين راستا كميته انضباطي منتظر گزارش ناظر بازي است و اگر در آن در خصوص حركت احمدزاده گزارش شده باشد، با او سخت برخورد خواهد شد.»
حال با توجه به صحبت‌هاي اين عضو قضايي، به احتمال قوي فرشاد احمدزاده به كميته انضباطي احضار خواهد شد تا جوابگوي كار زشت خود در قبال هواداران گسترش باشد.
گفتني است طبق شنيده‌ها باشگاه پرسپوليس هم از اين حركت احمدزاده ناراحت است و با توجه به سابقه انضباطي او كه اولين آن مربوط به درگيري با منشا در حين تمرين بوده و به كميته انضباطي باشگاه رفته بود و سپس در بازي با سياه‌جامگان هم درگيري لفظي با كمال كاميابي‌نيا در داخل زمين داشت، بدين ترتيب كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس او را احضار خواهد كرد تا جوابگوي حركت خودش باشد.
برانكو طي اين روزها و به خصوص بعد از مصدوميت كمال كاميابي‌نيا در استخر بسيار سختگير شده و با هرگونه بي‌انضباطي و يا حركتي كه بازيكن باعث محروميت خودش شود، برخورد شديد مي‌كند چرا كه عقيده دارد نبايد بازيكنان در اين شرايط دستي دستي خودشان را بي‌خود و بي‌جهت محروم كنند و به ارنج تيم ضربه بزنند.
البته يك منبع آگاه هم از باشگاه خبر داد كه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس با احمدزاده سريع‌تر برخورد خواهد كرد تا از ضرب محروميت و تنبيه احتمالي كميته انضباطي فدراسيون كاسته شود.

نظر شما