شناسهٔ خبر: 23656113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری صداوسیما

به منظور بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس امروز دانش آموزان سر پل ذهابی و قصرشیرینی امروز به این مناطق اعزام شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سرهنگ پاسدارنجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب از اعزام ۲۳۰ دانش آموز اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوبپسر پلذهابی در قالب ۶ کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
وی افزود: این کاروان‌ها به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل: اروند، شلمچه، دهلاویه، هویزه و همچنین از یادمان‌های دوران دفاع مقدس این منطقه عملیاتی بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشریح ارزش‌های دفاع مقدس و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشوراعلام کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: ۷۸ دانش آموز قصرشیرینی امروز با اعزام به مناطق عملیاتی جنوب به مدت ۲ روز از یادمان‌های عملیاتی و مناطق جنگی جنوب کشور از جمله مناطق عملیاتی شلمچه، طلایه و اروندکنار بازدید می‌کنند.
نعمت الله نازپرورده افزود: برگزاری کلاس‌های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام از مهمترین برنامه‌هایی است که برای کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده است.
 
 
 
 
اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام دانش آموزان پسر سر پل ذهاب و قصرشیرین به مناطق عملیاتی جنوب

نظر شما