شناسهٔ خبر: 2365603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر جامعه مدرسین از آیت الله مکارم شیرازی

قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای از تلاش های مجدانه آیت الله 'ناصر مکارم شیرازی'، از مراجع تقلید در راستای برگزاری کنگره جهانی جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلام تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین ، دراین نامه آمده است: با احترام کنگره جهانی 'جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام' که با حضور کم نظیر صدها تن از علما دانشمندان، فرهیختگان داخلی و خارجی از فرق و مذاهب اسلامی 83 کشور جهان ترتیب یافت، برگ زرین دیگری از خدمات مکتب حقه تشیع و حوزه علمیه قم به اسلام بود.

نامه ادامه یافته است: بازتاب فراوان این محفل در رسانه های داخلی و خارجی و نیز برکات زائد الوصف آن در آینده جهان اسلام، بار دیگر نقش محوری مرجعیت شیعه در دفاع از اسلام عزیز و مبارزه با توطئه های دشمنان را بر همگان آشکار ساخت.

نامه حاکیست: امید است که مباحث و مقالات مطرح شده در این کنگره که با ریاست علمی حضرت آیت الله سبحانی برگزار شد، بتواند ریشه شجره خبیثه تکفیر را بخشکاند و عزت مسلمین را در همه بلاد اسلامی به ارمغان آورد.

در پایان این نامه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن سپاس بیکران و مراتب امتنان از ابتکار خردمندانه و تلاش های مجدانه آن مرجع عالیقدر در برپایی این کنگره جهانی ، طول عمر با عزت و صحت و سلامت را برای حضرت عالی از خداوند متعال خواستار است.

کنگره جهانی 'جریانهای تکفیری از دیدگاه علمای اسلام' به ریاست آیت الله 'ناصر مکارم شیرازی' و با هدایت علمی آیت الله 'جعفر سبحانی' از مراجع تقلید با حضور اندیشمندانی از 83 کشور جهان روزهای دوم و سوم آذر ماه جاری در قم برگزار شد.ک/1

/7404/ 550/

نظر شما