شناسهٔ خبر: 23654980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

جمشید خیرآبادی: فضای همدلی بر کشتی حاکم است/ برنامه مفصلی برای تیم امید دارم

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران گفت: بیشترین تعامل و همکاری را در جهت رشد کشتی فرنگی با کادر فنی بزرگسالان و شورای فنی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

جمشید خیرآبادی در گفتگو با ایسنا،درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران اظهار کرد:با توجه به تغییرات مدیریتی و فنی مثبت در تیم‌های ملی کشتی فرنگی و انتخاب احد پازاج یکی از بزرگان و اخلاق مدارترین مربیان ایران به عنوان مدیر تیم ملی، زمانی که با پیشنهاد وی برای قبول این سمت مواجه شدم در نهایت با توجه به فضای موجود در کشتی فرنگی به این نتیجه رسیدم که می‌توانم به کشتی فرنگی کشورم کمک کنم.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران افزود: جلسات متعددی با پازاج برگزار کردیم و فضای همدلی و همکاری خوبی را در کشتی فرنگی مشاهده کردم که امیدوارم بتوانم برای کشورم مثمر ثمر باشم و خدمتگزار خوبی برای کشتی فرنگی لقب بگیرم.

وی درباره برنامه‌های خود نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این رده سنی و لزوم پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان، برنامه مفصلی برای تیم ملی زیر 23 سال تدارک دیده‌ام که امیدوارم بتوانیم این برنامه را با همدلی و همکاری پیش ببریم. من هر کجا که رفتم سعی کردم برنامه محور باشم و در عمل نیز این موضوع را نشان داده‌ام. کادر فنی بسیار خوبی را تشکیل خواهیم داد و با کمک یکدیگر سعی در ساختن یک تیم ملی قوی و آینده‌دار خواهیم داشت.

خیرآبادی درباره حضور ناصرنوربخش و فرید عدنانی در تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال نیز گفت: نوربخش از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان کشتی ایران است که تجربه سال‌ها حضور در تیم‌های ملی را دارد. از اینکه وی پیشنهاد بنده را برای حضور در کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی ارشد پذیرفت خوشحالم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم بار دیگر به کشتی کشورمان کمک کنیم. عدنانی نیز از مربیان بسیار خوب ایران است که توانسته چهره‌هایی همچون صباح شریعتی را به کشتی جهان معرفی کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در پایان درباره تعامل با شورای فنی و کادر فنی بزرگسالان خاطرنشان کرد: نفرات پرورش یافته در این تیم پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسالان خواهند بود و همین امر وظیفه و مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می‌کند. قطعا با تعامل و همکاری که در جریان کار با کادر فنی بزرگسالان خواهیم داشت سعی می‌کنیم در فضایی با همدلی به رشد کشتی کمک کنیم. اعضای شورای فنی نیز از اساتید و بزرگان کشتی ایران هستند که وجودشان برای کشتی یک نعمت محسوب می شود و نظراتشان برای کشتی فرنگی راهگشا خواهد بود. قطعا با استفاده از نظرات و مشورت‌های شورای فنی گام‌های محکم‌تری را به سمت جلو برخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما