شناسهٔ خبر: 23654922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مرکز فوریت های پزشکی ساوه:

سوانح رانندگی در ساوه دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت

ساوه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در شهرستان ساوه دو تن جان باختند و یک نفر نیز مجروح شد.

صاحب‌خبر -

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سانحه نخست بر اثر سقوط یک دستگاه سواری پراید در استخر یکی از باغات شهر آوه به وقوع پیوست که بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس آوه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه فرد محصور شده در خودرو  در عمق سه متری استخر رها سازی و تحویل اورژانس شد که طبق معاینات اولیه متاسفانه علائم حیاتی نداشت ولی بر حسب وظیفه ذاتی اورژانس، عملیات احیای قلبی و ریوی انجام گرفت که متاسفانه بی نتیجه بود.

عزیزی با اشاره به حادثه دوم بیان کرد: این سانحه رانندگی در  کیلومتر ۱۰ محور ساوه - همدان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک خودروی پراید اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای  اورژانس شهری ساوه در صحنه حادثه حاضر شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه اضافه کرد: یکی از سرنشینان خودروی پراید، متاسفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به علت شدت جراحات ناشی از حادثه جان باخته بود.

وی خاطرنشان ساخت: در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافت.

نظر شما