شناسهٔ خبر: 23654562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

اصل مطلب

چالش توییتری درباره ساعت کاری آقای رئیس‌جمهور

آشنا در پاسخ به انتشار این بخش از سخنان ناصری که توسط کارگردان مستند قائم‌مقام در توییتر بازنشر شده بود، نوشت: «آیا ایشان مشاور ارشد بوده‌اند؟ آیا ایشان اصلا مشاور بوده‌اند؟ آیا کارت ساعت حضور و غیاب رئیس‌جمهور در اختیار ایشان است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سخنان هفته گذشته عبدا... ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان، در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درخصوص اینکه «روحانی از 9 صبح تا 7 بعدازظهر بیشتر کار نمی‌کند و ناطق‌نوری به او تذکر داده است که باید بیش از این فعالیت کند»، واکنش توییتری حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور را درپی داشت. آشنا در پاسخ به انتشار این بخش از سخنان ناصری که توسط کارگردان مستند قائم‌مقام در توییتر بازنشر شده بود، نوشت: «آیا ایشان مشاور ارشد بوده‌اند؟ آیا ایشان اصلا مشاور بوده‌اند؟ آیا کارت ساعت حضور و غیاب رئیس‌جمهور در اختیار ایشان است؟ آقا / خانم «می‌گویند» کیست؟ جریان آقای ناطق‌نوری را خودشان برای ایشان تعریف کرده‌اند یا همان جناب «می‌گویند؟»

علی صدری‌نیا، کارگردان مستند قائم‌مقام، هم در واکنش به پاسخ آقای مشاور جواب داد: «آقای دکتر آشنا اینکه «گوینده آقا بوده یا خانم؟ رنگ پوستش روشن بوده یا تیره؟ قدش کوتاه بوده یا بلند؟ و...» سوالات خوبی است که شما می‌توانید از آقای عبدا... ناصری بپرسید؛ اما مهم‌تر از اینها این است که اگر حرف‌های آقای ناصری درست باشد، باید به حال این مملکت گریست!»

واکنش آشنا، به #باید_گریست هم در نوع خودش جالب توجه است. در ادامه این چالش توییتری آقای مشاور، این سوال را طرح کرده که: «اگر سخنان ایشان(ناصری) و شما درست نباشد باید به حال چه‌کس یا چه چیزی گریست؟» صدری‌نیا هم در پاسخ با تاکید بر اینکه جمله‌ای از خود ننوشته است، توییت کرد: «اگر حرف آقای ناصری راست باشد باید به حال مملکت گریست و اگر دروغ گفته باشد باید به مشی دوستان اصلاح‌طلب شما گریست که می‌توانند چنین دروغ‌های بزرگی را علنی بگویند!» واکنش‌‌ها در این چالش توییتری به همین‌جا ختم نشد و در ادامه افراد مختلف از آشنا پرسیدند که «مگر شما مشاور رئیس‌جمهور نیستید؟ میزان کار درست را شما بگویید.»

در این بین البته روزنامه «فرهیختگان» فرصت توضیح در این زمینه را برای آقای آشنا و سایر نزدیکان دولت تدبیر و امید قائل شده و تلاش‌هایی را هم داشته است. اگرچه تاکنون این تلاش نتیجه‌بخش نبوده و دوستان و مشاوران دولت پاسخگوی خبرنگار این روزنامه نبوده‌اند.

نظر شما