شناسهٔ خبر: 23654536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات سر راه سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی باید در مازندران برداشته شود

R41358/P1494/S6,74/CT12

استاندار مازندران گفت: با سیاست‌های تک پایه امکان رشد اقتصادی وجود ندارد و همه باید تلاش کنند تا مشکلات سر راه سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی اظهار داشت: خلق فرصت‌های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید.

وی بر تحقق سهم 670 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری خارجی برای مازندران در سال 96 تاکید کرد و گفت: تا کنون بیش از 90 میلیون دلار مجوز صادر شده ولی به نظر می‌رسد در این زمینه باید شاهد تحرک و تلاش بیشتری باشیم.

استاندار مازندران، فضای اعتماد و امید را موجب جذب سرمایه‌گذاری جدید دانست و افزود: با سیاست‌های تک پایه امکان رشد اقتصادی وجود ندارد و همه باید تلاش کنند تا مشکلات سر راه سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی برداشته شود.

وی ضرورت قوانین شفاف و روشن را برای جذب سرمایه‌گذاری بسیار مهم دانست و گفت: هماهنگی بیشتر ، کم کردن بروکراسی و حمایت جدی برای سرمایه‌گذاری می تواند به تقویت سرمایه‌گذاری خارجی کمک بزرگی کند.

استاندار مازندران تشکیل هسته‌های مطالعاتی برای ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌شناسی و پشتیبانی از طرح‌ها را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد: با حمایت از کار و تولید زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال در استان فراهم شود.

در این نشست قاسم پیشهT مدیر کل اقتصاد و دارایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما