شناسهٔ خبر: 23654527 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارتفاع برف در برخی نقاط مرتفع غرب استان اصفهان به 50 سانتی متر رسید

فریدن -ارتفاع برف درآخرین روز دی ماه سال جاری در برخی نقاط مرتفع شهرستان های غربی استان اصفهان بین 25 تا 50 سانتی متر رسید.

صاحب‌خبر -

بارش برف که از ساعات انتهایی جمعه شب گذشته آغاز شده بود سبب تعطیلی کلیه مدارس در تمام مقاطع در شهرستان بوئین میاندشت و مدارس ابتدایی شهرستان های فریدن و فریدونشهر شد.
نوروز ملکی رئیس اداره هواشناسی فریدن صبح شنبه در گفت و گو با ایرنا ارتفاع برف در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 9 سانتی متر و میزان بارندگی را 10 میلی متر اعلام کرد.
وی افزود: ارتفاع برف در شهرستان بوئین میاندشت به 25 سانتی متر هم رسیده است.
حشمت اله اصلانی رئیس اداره هواشناسی فریدونشهر نیز از بارش بیش از 25 سانتی متری برف در مناطق مسکونی این شهرستان و نیز بارش 50 سانتی متری در ارتفاعات آن خبر داده است.
در شهرستان چادگان نیز میزان بارش در مرکز شهرستان به بیش از 10 سانتی‌متر رسیده و در ارتفاعات نیز بارش حدود 30 سانتی‌متر گزارش شده است.
همچنین علیرضا محمدیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدن به ایرنا گفت: با آغاز عملیات برف روبی از ساعت پنج بامداد امروز، کلیه محورهای اصلی شهرستان فریدن باز است اما به دلیل لغزنده بودن سطوح جاده ها، تردد به کندی صورت می گیرد و لازم است رانندگان تجهیزات زمستانه را به همراه داشته باشند.
محسن مقدسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونشهر نیز با بیان این که عملیات برف روبی در محورهای شهرستان فریدونشهر از همان ساعت اولیه شروع بارش(ساعت 23 شب گذشته) آغاز شده است، افزود: این عملیات تا کنون ادامه دارد و اکنون گردنه کلوسه به سبب کولاک شدید مسدود است.
به گفته حیدر علی عویدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چادگان، جاده های اصلی شهرستان چادگان نیز باز بوده اما رفت و آمد با زنجیر چرخ در آن ها میسر است.
گ 9861 / 6022 خبرنگار : فاطمه زمانی انتشار دهنده : عمادی

انتهای پیام /*

نظر شما