شناسهٔ خبر: 23654501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

همایش اقتصاد مقاومتی در شهرستان شبستر برگزار می شود

شبستر - مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شبستر از برگزار همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت "تعاون، تولید ملی و اشتغال بانوان" در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار هادی زندیه در گفت و گو با خبرنگارن از تشکیل کمیته های تخصصی برای بزرگداشت هرچه باشکوهتر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان شبستر خبر داد و با اشاره به تقارن دهه فجر سال جاری با ایام فاطمیه، همه باید با صیانت و حراست از حریم ولایت و دستاوردهای چخار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبیین و اهداف این برنامه ها تلاش کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این انقلاب در پویایی و سرزندگی مردم نقش داشته است بنابراین باید تلاش کنیم تا دستاوردهای مهم سال های گذشته انقلاب به نسل های آینده انتقال یابد و بر همین اساس همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تبیین اندیشه‌های این ایام به ویژه برای نسل جوان با اجرای برنامههای مختلف حرکت کنند.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شبستر با بیان اینکه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در صورت مشاهده هرگونه خدشه به نظام و ولایت به صحنه می‌آیند، افزود: ملت مسلمان ایران همیشه با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع خود در راستای دفاع از حریم ولایت، موجب سرافکندگی دشمنان نظام و خنثی کردن نقشه‌های شوم آن‌ها را فراهم ساخته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تاکید بر سفارش مقام معظم رهبری در حفظ  وحدت گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی در این برهه از زمان از نیازهای اساسی در تحکیم انقلاب بشمار می رود و همه مسئولان با تاسی از سفارشات مقام معظم رهبری در تحقق این امر تلاش نمایند.

وی تجدید عهد و پیمان با شهدا را بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد برشمرد و خاطر نشان کرد : مردم هرساله با حضور حماسی خود در 22 بهمن انقلاب اسلامی را بیمه کرده و بار دیگر به دشمنان نظام نشان می دهند که همچنان به نظام اسلامی و انقلاب پایبند و وفادار هستند.

زندیه​ در پایان گفت: برگزاری یادواره شهداء، برگزاری عصر شعر ، افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی و خدماتی و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی با محوریت "تعاون، تولید ملی و اشتغال بانوان" از جمله برنامه های این ستاد است و در ایام فاطمیه برنامه هایی متناسب با این ایام برگزار می شود.

نظر شما