شناسهٔ خبر: 23654361 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بخشی از وصیتنامه شهید «اسدالله اللهیاری»؛

امام بود که ما را از لجنزار بیرون کشید و هدایتمان کرد

شهید اسدالله اللهیاری در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: امام را تنها نگذارید، زیرا امام بود که ما را از لجنزار‌ها بیرون کشید و هدایتمان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید اسدالله اللهیاری در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۴ در شهر میانه از توابع آذربایجان شرقی متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمد و چندی بعد لباس سبز پاسداری به تن کرد. با هجوم دشمن به مرز‌های ایران، راهی کارزار دفاع از کشور شد و در این راه یک‌بار از ناحیه پا مجروح شد که سرانجام روز جمعه ۲۵ دی ماه سال ۶۵ در عملیات بیت المقدس ۲ به همراه سه تن از همرزمانش در اثر اصابت ترکش خمپاره، در منطقه ماووت عراق و در سن ۲۱ سالگی به شهادت رسید و پیکر بدون سرش در «خامک» به خاک سپرده شد.

او در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: «برای برادرانم: برادران گرامی از خدا غافل نباشید و همواره در راه ولایت فقیه قدم بردارید و همیشه خدا را حاضر و ناظر بر کارهایتان بدانید و به نماز اهمیت بیشتر بدهید و آن را اول وقت بخوانید. چونکه در این دنیا فقط نماز است که برای فردای آخرت به درد می‌خورد.

به دعا و استغفار بیشتر بپردازید، زیرا دعا سلاح مومن است. اگر می‌خواهید قلب‌های شما پاک باشد با دعا و راز و نیاز قلب‌های خود را شست و شو دهید و به کار‌های خیر بیشتر دل ببندید.

به تمام فامیل و آشنایان و دوستان می‌گویم که همواره در خط ولایت فقیه باشید و امام را تنها نگذارید، زیرا امام بود که ما را از لجنزار‌ها بیرون کشید و هدایتمان کرد. خدا سایه این امام بزرگوار را از سر مسلمین جهان خصوصا ملت شریف ایران کم و کاست نفرماید.

خدا سایه امام بزرگوار را از سر مسلمین جهان مخصوصا ملت شریف ایران کم و کاست نفرماید.

هرکه آمد در غم آباد جهان چون گردباد

چند روزی خاک خورد آخر بهم پیچید و رفت

امام بود که ما را از لجنزار بیرون کشید و هدایتمان کرد

انتهای پیام/ 141

نظر شما