شناسهٔ خبر: 23654170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

نظرپور: تصمیم به خداحافظی از شیرجه ندارم

ملی‌پوش شیرجه گفت: تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تصمیم به خداحافظی ندارم.

صاحب‌خبر -

شهنام نظرپور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فصل جدید لیگ برتر شیرجه، اظهار کرد: تا زمانی که این مسابقات برگزار نشود نمی‌توان در مورد سطح و کیفیت رقابت‌ها نظر داد. اسپانسرهای آنچنانی هم به لیگ‌ وار نشده‌اند و خود من نیز تا به این لحظه تیمی در لیگ ندارم هرچند که شرایط چندان سختی هم برای بستن قرار داد مد نظرم نیست. البته شیرجه روهای خوبی در لیگ امسال هم حضور دارند و فکر می کنم مثل سال‌های قبل مسابقات خوبی را از آن‌ها شاهد باشیم.

او در پاسخ به این سوال، اگر از تیمی پیشنهادی داشته باشی قصد برگشتن به مسابقات را داری؟ توضیح داد: اگر پیشنهادی باشد چرا که نه. اما قرار بود خود ما تیم جدیدی را برای شرکت در این رقابت‌ها ببندیم که به دلیل فراهم نشدن شرایط اینگونه نشد. خود من هم الان تمرینات فردی را ادامه می‌دهم و فکر میکنم در آمادگی خوبی قرار دارم.

این ملی‌پوش شیرجه‌ در رابطه با برنامه‌های کمیته فنی شیرجه، تصریح کرد: در پی جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد، یک سری مسابقات و اردوهای خوبی برای تیم ملی پیشنهاد شد که اگر عملی شود بسیار خوب است. خود من با "امید حدیقی"(رئیس کمیته فنی شیرجه) صحبت کردم و به او گفته‌ام که اگر این برنامه‌ها اجرا شود قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، رکوردی را در  بخش سینکرو یا سکوی ۱۰ متر تیمی ثبت می‌کنیم که تا کنون برای شیرجه ایران ثبت نشده است و دست نیافتنی بود. اگر هم قول مدال نمیدهم به دلیل آن است که همه‌ی ابر قدرت‌های آسیا که از بزرگان شیرجه در جهان هم هستند، در این رقابت ها حاضر خواهند بود.

مدال آور شیرجه ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی ۲۰۱۷، با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارد توضیح داد: قطعا هدف بعدی من مربیگری در شیرجه است و الآن هم زمان استخر دانشگاه شریف در اختیار من است و شاگردانی هم دارم که می‌توانم بگویم در یک تا در سال آینده، خبرهای خوشی را از آن‌ها می‌شنویم. از اینجا هم اعلام میکنم که تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فکری برای خداحافظی ندارم.

او در رابطه با انتخاب دوباره "محسن رضوانی" به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گفت: از نظر من بهترین گزینه برای ریاست این فدراسیون خود  "رضوانی" بود که شناخت کافی از این سه رشته دارد و فردی با شناخت لازمه از شنا، شیرجه و واترپلو جهت جانشینی او وجود ندارد. بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و رضوانی حمایت‌های لازم را تا حد توان انجام می‌دهد که جای تشکر دارد. دایوهایی که چندین سال بود وعده آن داده می‌شد الآن به ایران رسیده است که در زمان رضوانی تحقق یافت. تنها نصب شدن آنها در استخرها باقی مانده و قطعا با راه اندازی این دایوها این شیرجه ایران شرایط بهتری خواهد داشت.

شهنام نظرپور در پایان گفت: جمله‌ای را بارها تکرار کرده‌ام اما باز هم می‌خواهم که بگویم، عمر قهرمانی ما طولانی نیست و امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد تا بتوانیم به موفقیت‌ برسیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما