شناسهٔ خبر: 23654054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار در کرمانشاه

گروه اجتماعی: دوره بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار باهدف تعمیق باورهای دینی و ارتقاء بینش سیاسی فعالان عرصه فرهنگی و دینی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار و اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.
در این جلسه افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: توسعه خدمت‌رسانی و نقش و تأثیر فعالان عرصه فرهنگی - دینی در تعمیق باورهای دینی اجتماع از جمله اهداف برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی است.
وی افزود: جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگ دینی در مسیر شاخصه‌های مهمی همچون ولایت‌مداری و خدمت‌رسانی فعالیت می‌کند.

برگزاری کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار در کرمانشاه
تیرانداز اظهار کرد: این جمعیت با تشکیل جلسات متعدد و برپایی دوره‌های بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار در اجرای فرامین ولی امر مسلمین در ارتباط با مسائل اعتقادی و مسلم با ولایت و اجرای آن گام برمی‌دارد.
دبیر جمیعت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی استان کرمانشاه تصریح کرد: بحث خدمت‌رسانی به اقشار مختلف به ویژه بانوان از جمله اهداف این جمعیت است.
وی به اثرگذاری دوره‌های بصیرت‌افزایی در بین اقشار تأثیرگذار اشاره کرد و گفت: در مسیر ارتقاء بینش دینی و فرهنگی باید تلاش کنیم و در انجام وظیفه آگاهانه عمل نماییم.
تیرانداز در پایان این نشست به آماری از برگزاری جلسات جمعیت بانوان فرهیخته اشاره کرد و افزود: نشست‌ها و دوره‌های بصیرت‌افزایی طی سال‌جاری توسط جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه دینی استان کرمانشاه با محوریت اهداف و شاخصه‌های مهم این جمعیت برگزار شده است.

برگزاری کارگاه بصیرت‌افزایی ویژه فعالان تأثیرگذار در کرمانشاه

نظر شما