شناسهٔ خبر: 23653499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تکواندو گرنداسلم - چین؛

صفری به کره جنوبی باخت و حذف شد/یک برنز حاصل تلاش تیم هفت نفره

آخرین نماینده ایران در رقابتهای گرنداسلم با شکست برابر رقیب کره ای خود از دور مسابقات حذف شد تا پرونده تیم ملی ایران با همان تک برنز سجاد مردانی بسته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو ایران در نخستین دوره رقابتهای گرنداسلم که از چهار هفته قبل به میزبانی چین در شهر «ووشی» آغاز شده، پنج نماینده در بخش مردان و دو نماینده در بخش بانوان داشت که حاصل تلاش این تیم هفت نفره، یک برنز سجاد مردانی بود. 

امروز در مرحله چهارم این مسابقات فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری در وزن ۵۸- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. 

ابراهیم صفری آخرین نماینده کشورمان در این رقابتها، در اولین دیدار  «جک وولی» از ایرلند را ۲۱ بر ۱۳ شکست داد و سپس برابر «تای هون کیم» کره ای دارنده نشان برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۳ طلای قهرمانی جهان علی رغم ارائه یک مبارزه نزدیک ۱۶ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد. 

پیش از صفری فرزان عاشورزاده همان دور نخست و در پیکار با «رویدانگ وو» از چین پس از تساوی ۸ بر ۸،با امتیاز طلایی نتیجه را به این رقیب گمنام واگذار کرد و وداع زودهنگامی با مسابقات داشت. 

در هفته سوم این رقابتها سجاد مردانی موفق به کسب تنها مدال برنز تیم کشورمان از این رقابتها شد. زهرا پوراسماعیل، ناهیدکیانی، میرهاشمحسینی و ابوالفضل یعقوبی یعقوبی هم توفیقی در کسب مدال نداشتند. 

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما