شناسهٔ خبر: 23652738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رالی داکار| العطیه، فاتح مرحله سیزدهم؛ ساینس، بخت نخست قهرمانی + عکس

R1015159/P1435/S3,28/CT1

کارلوس ساینس، راننده اسپانیایی تیم «پژو توتال» امید نخست قهرمانی در بخش اتومبیل رالی داکار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی رالی داکار در فاصله 2 شهر «سان خوان» و «کودوبا» کشور آرژانتین برگزار شد.

در بخش اتومبیل،‌ ناصر العطیه، راننده تیم «تویوتا گازو» با زمان 5 ساعت و 2 دقیقه و 22 ثانیه، زودتر از سایر حریفان از خط پایان گذشت. لوسیو آلوارس، راننده تیم «اوور درایو تویوتا» با حدود 11 دقیقه تاخیر نسبت به نفر اول از خط پایان گذشت و دوم شد. کارلوس ساینس، راننده اسپانیایی تیم «پژو توتال» با زمان 47 ساعت و 46 دقیقه و 30 ثانیه در رده بندی کلی،‌ پیشتاز است و ناصر العطیه در جایگاه دوم قرار دارد.

در بخش موتور، توبی پرایس از تیم «ردبول کی تی ام» با زمان 4 ساعت و 48 دقیقه و 33 ثانیه اول شد و کوین بناویدس آرژانتینی از تیم «مانستر انرژی هوندا» دوم شد. در رده بندی نهایی، ماتیاس والکتر از تیم «رد بول کی تی ام» با زمان 41 ساعت و 33 دقیقه و 42 ثانیه در جایگاه نخست قرار دارد.

در بخش کواد، خرمیاس گونسالس از تیم «امپرساس»  با زمان 5 ساعت و 55 دقیقه و 16 16 ثانیه به مقام نخست رسید و نلسون آگوستو گالیانو از تیم «سانابریا» دوم شد. در دره بندی کلی بخش کواد، ایگناسیو کاساله با زمان 52 ساعت و 3 دقیقه و 39 ثانیه اول است و نیکولاس کاویگلیاسو از آرژانتین در رده دوم قرار دارد.

در بخش کامیون هم رانندگان روس تیم کاماز – مستر با زمان 5 ساعت و 59 دقیقه و 2 ثانیه، اول شدند و دیگر کامیون تیم کاماز به مقام دوم رسید. در دره بندی کلی، تیم کاماز اول است و تیم «ماز- اسپورتاتو» دوم است.

چهلمین دوره مسابقات رالی داکار، امشب در کوردوبا به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما