شناسهٔ خبر: 23652657 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باد و باران به چادر و کانکس زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خسارت زد+فیلم

R41380/P1357/S6,68/CT7

چادرها و کانکس‌های مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بر اثر وزش باد و بارش باران دچار خسارت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، وزش شدید باد در ساعاتی از روز جمعه در استان کرمانشاه علاوه بر تشکیل توفان گرد و خاک در منطقه سبب بروز خساراتی به کانکس‌ها و چادرهای مناطق زلزله‌زده شد و به‌دلیل بارش باران نیز در برخی نقاط آبگرفتگی مشکلاتی برای مردم ایجاد شد.

معاون فرماندار قصرشیرین با اشاره به وزش شدید در استان کرمانشاه اظهار داشت: به‌دلیل سرعت وزش باد در شب گذشته چندین مورد جابجایی کانکسهای خالی از سکنه را داشتیم و برخی از چادرهای مردم زلزله‌زده نیز از جا کنده و میله‌های آنها شکسته شد.

نعمت‌الله نازپرورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قصرشیرین با بیان اینکه این اتفاقات طبیعی است  و به برخی از چادرها و کانکس‌ها خسارت وارد شد گفت: برخی از درختان این منطقه نیز به‌دلیل وزش باد سقوط کردند و معابر عمومی هم دچار آبگرفتگی شد.

نازپرورده با اشاره به اینکه در شب گذشته نیروهای امدادی شهرداری، اکیپ‌های هلال‌احمر در آماده‌باش کامل بودند عنوان کرد: در برخی از محلات نیز برق قطع شد اما با همکاری اداره برق تا پایان ساعات شب این مشکل برطرف و ساعت 10 شب وضعیت به حالت عادی برگشت.

معاون فرمانداری قصرشیرین بیان کرد: امروز نیز پدیده گرد و غبار شدید تمامی مدارس این شهرستان را در نوبت صبح به تعطیلی کشاند و اکنون نیز دید افقی در مناطق غربی استان کرمانشاه به‌ویژه شهرستان قصرشیرین بسیار پایین است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب نیز با اشاره به اینکه در این شهرستان موردی از واژگونی کانکسها و خسارت ناشی از آن گزارش نشده است گفت: کانکسهای داخل شهر سرپل‌ذهاب به‌دلیل شرایط روز گذشته سقوط نکرده و کانکسهای روستایی نیز ثابت هستند.

اکبر سنجابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرپل‌ذهاب با بیان اینکه به‌دلیل وزش شدید باد هفت مورد آتش‌سوزی چادر در این شهر اتفاق افتاد بیان کرد: این آتش‌سوزی‌ها به‌دلیل حضور نیروهای هلال‌احمر خسارت جانی نداشت.

وی با اشاره به از جا کنده شده 35 مورد چادر زلزله‌زدگان بر اثر سرعت وزش باد در شب گذشته افزود: با آماده‌باش و حضور نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده کمکهای لازم انجام شد و در مورد آبگرفتگی معابر نیز مواردی چشمگیری وجود نداشت.

انتهای پیام /ح

نظر شما