شناسهٔ خبر: 23652192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

اهدای جهیزیه به ۴۰۰ زوج مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

سردار «بهمن ریحانی» از اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مراسم ازدواج ۴۰۰ زوج در مناطق زلزله‌زده برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اهدای جهیزیه به ۴۰۰ زوج مناطق زلزله‌زده کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت «نبی‌اکرم (ص)» استان کرمانشاه، اظهار داشت: مراسمی به‌همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برای ازدواج زوج‌های جوان در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی می‌کنیم این مراسم هر چه زودتر انجام بگیرد و طی این مراسم زوج‌های جوانی که در سال ۹۶ عقد کرده‌اند، راهی خانه بخت می‌شوند.

این فرمانده ارشد نظامی از اهدای اقلام اصلی شروع زندگی در قالب جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: این زوج‌ها از جهیزیه ویژه زوج‌های مناطق زلزله‌زده بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این‌که حدود ۴۰۰ زوج در این مناطق هستند، خاطرنشان کرد: ارزش اقلام جهیزیه ۴ میلیون تومان است که خریداری شده و هم‌زمان با برگزاری مراسم مذکور به آنان اهدا می‌شود تا برای شروع زندگی آماده شوند.

سردار ریحانی با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از دقایق نخست وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه، گفت: آواربرداری، امدادرسانی، تأمین امنیت، خدمات درمانی و بهداشتی، توزیع اقلام ضروری، توزیع چادر اسکان اضطراری و کانکس اسکان و... توسط سپاه انجام گرفته است و تا زمان اتمام بازسازی در کنار مردم حضور داریم.

انتهای پیام/

نظر شما