شناسهٔ خبر: 23651663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

برف نیمه‌شمالی و غربی کشور را فرا گرفت

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در نیمه شمالی و غربی کشور خبر داده و گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج قزوین و تهران کرج نیمه سنگین است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در اکثر محور‌های استان‌های زنجان و مرکزی و محور‌های عسکران، داران و فریدونشهر در استان اصفهان، محور‌های شهرکرد- اصفهان و سامان -کوهرنگ و محدوده گردنه چری در استان چهارمحال بختیاری، محدوده گردنه آوج در استان قزوین، محور سنندج - مریوان و بانه در استان کردستان، محور‌های یاسوج - اصفهان و اقلید در استان کهکیلویه و بویراحمد و همچنین ارتفاعات محور کندوان بارش برف گزارش شده است.

او ادامه داد: همچنین در اکثر محورهای استان خوزستان، محور خمین -اراک در استان مرکزی، محور تالش در استان گیلان و محور گچساران در استان کهکیلویه وبویراحمد بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: به علت کولاک و یخ زدگی در استان همدان (محدوده گردنه اسد آباد) و استان کردستان (محور‌های سنندج -مریوان و بانه) تردد با زنجیره چرخ توصیه می‌شود.

رحمانی همچنین یادآور شد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از حصارک تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین است.

او یادآور شد: سایرمحورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند./ ایلنا

نظر شما