شناسهٔ خبر: 23651657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهاجم پرتغالی مد نظر آبی پوشان در تهران/ آغاز مذاکرات در باشگاه

تهران - ایرنا - «یازالده گومز پینتو» مهاجم دو رگه پرتغالی - گینه ای و مد نظر «وینفرد شفر» سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران، بامداد امروز شنبه وارد کشور شد تا در صورت توافق با مدیران باشگاه و پس از موفقیت در تست های پزشکی برای حل مشکل گلزنی آبی پوشان پایتخت به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، گومز پینتو متولد 21 دسامبر 1988 بوده و در پست مهاجم در تیم های پرتغالی بازی کرده است. آخرین تیم این بازیکن 29 ساله، ریو آوه بوده است و معروف ترین تیمی که او در آن پا به توپ شده است نیز « ژیل ویسنته» است.
گومز در ۴۲ مسابقه اخیرش برای ریو آوه تنها موفق به زدن چهار گل شده است و در مجموع برای تیم های باشگاهی اش از سال 2007 تاکنون در 250 مسابقه در مجموع 43 گل به ثمر رسانده است. وی در 25 بازی برای تیم ملی زیر21 سال پرتغال نیز هشت گل ملی در کارنامه دارد.
با نگاهی به آمار گلزنی گومز 183 سانتیمتری به این نتیجه می رسیم که عملکرد چندان درخشانی در تیم های سابق خود به عنوان یک مهاجم نداشته است و باید منتظر ماند و عملکرد او در استقلال را دید. همچنین با توجه به وزن 81 کیلوگرمی این بازیکن، به نظر می رسد این مهاجم پرتغالی در زمره بازیکنان چابک قرار نمی گیرد.
تیم فوتبال استقلال تهران به رغم اینکه نیم فصل دوم هفدهمین دوره رقابت های لیگ را خیلی خوب و پرگل آغاز کرد و موفق شد در هفته 16 و 17 تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را به ترتیب با چهار و سه گل شکست دهد، اما در سه هفته اخیر این رقابت ها تن به تساوی داده و تنها یک گل به ثمر رسانده است. این موضوع نشانه دهنده آن است که وقتی مهاجمان این تیم مانند «محسن کریمی» و «داریوش شجاعیان » مصدوم باشند و یا به هر دلیلی امکان حضور در رقابت های لیگ را برای استقلال نداشته باشند، آبی پوشان در پست گلزنی دچار مشکل می شوند. اما به رغم همه این مشکلات امید می رود باشگاه استقلال در انتخاب یک مهاجم شش دانگ دقت لازم را به کار ببندد تا به مانند گذشته، اسیر گرفتاری های مطالبات بازیکنان خارجی بی کیفیت نشود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029** 1701
خبرنگار: محمد مهدی موذن**انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما