شناسهٔ خبر: 23651571 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روزنامه آمریکایی گزارش داد؛

تهدید به استعفا، یکی از تاکتیک‌های رئیس کارکنان کاخ سفید است

«نیویورک تایمز» گزارش داده که «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید برای اینکه رئیس‌جمهور آمریکا به او گوش دهد به اقداماتی از قبیل تهدید به استعفا دست زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از رسانه‌های مطرح و دموکرات آمریکایی که دونالد ترامپ بارها آن را «رسانه اخبار جعلی» خوانده، خبری درباره تهدید رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید علیه رئیس‌جمهور این کشور مخابره کرد.

در گزارش «نیویورک تایمز» آمده که «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید «اغلب» برای اینکه دونالد ترامپ به حرف‌های او گوش کند، تهدید به استعفا از سمتش کرده است.

یکی از مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا که البته به نامش اشاره‌ای نشده، به این روزنامه گفته که تهدیدات کلی برای استعفا، یکی از معدود تمهیدات و گزینه‌های در دسترس او در قبال رئیس‌جمهور است.

طبق گزارش این رسانه، برخی از این مشاوران گفتند که رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در جلساتی که در کاخ سفید با روندشان موافق نیست، از جلسه خارج می‌شود. او همچنین بر سر مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا که بدون اجازه‌اش با ترامپ صحبت می‌کنند، فریاد می‌زند.

جان کلی، پیش از این بارها، خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها درباره تهدید او برای استعفا را رد کرده است.

او روز چهارشنبه به فاکس نیوز گفته بود: «من برای کار طولانی مدت وارد این منصب شدم چرا که این مهمترین کاری است که من تا به حال در عمرم انجام داده‌ام. اگر دولت ناکام بماند، اگر رئیس‌جمهور یک زمانی دچار ناآگاهی شود و تصمیمی غلط بگیرد، مقصر آن من خواهم بود».

انتهای پیام/ص

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

نظر شما