شناسهٔ خبر: 23651434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با ورود سامانه بارشی به جو استان؛

کهگیلویه و بویراحمد بارانی شد/ بارش برف در ارتفاعات

یاسوج- با ورود سامانه بارشی به کهگیلویه و بویراحمد هوای استان بارانی شده است و در مناطق کوهستانی برف می بارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، باراش باران و برف ساعتی از قبل در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان را در پی داشته است.

بارش ها در ارتفاعات و مناطق مستعد استان به صورت برف است.

بر اساس گزارشات هواشناسی سامانه بارشی که بر جو استان حاکم شده است تا اواخر وقت شنبه در استان بارش هایی را به همراه خواهد داشت و پس از آن از جو استان خارج خواهد شد.

بارش برف در برخی مناطق کوهستانی استان موجب تعطیلی مدارس ابتدایی شده است.

رئیس اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی تعدادی از مدارس ابتدایی در برخی از مناطق استان به علت بارش برف خبر داد.

حمید محمدی زاده با اعلام جزئیات این تعطیلی ها افزود: بنا بر شرایط جوی و تصمیمات گرفته شده، مدارس دوره ابتدایی منطقه مارگون شهرستان بویراحمد در نوبت صبح تعطیل است.

محمدی زاده به سایر مناطق تعطیل شده بر اثر بارش نزولات جوی اشاره کرد و اظهار داشت: مدارس ابتدایی "دشتک و سرحد" در منطقه دیشموک شهرستان کهگیلویه و همچنین مدارس ابتدایی منطقه دشتروم در شهرستان بویراحمد نیز در نوبت صبح تعطیل است.

محمدی زاده گفت: تعطیلی مدارس با در نظر گرفتن وضعیت آب و هوا و تامین سلامت دانش آموزان در مناطق مختلف و بر اساس گزارش روسای مناطق آموزش و پرورش استان انجام خواهد گرفت و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر،  بارش باران و برف از صبح شنبه ۳۰ دی ماه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

نظر شما