شناسهٔ خبر: 23650087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان مرحله سوم لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- رقابت های مرحله سوم لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی بندرعباس، جمعه شب با پیروزی تیم های جانبازان فارس و اتحاد معصومیه قم به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در روز دوم این رقابت ها 2 دیدار برگزار شد که تیم های جانبازان فارس موفق به شکست 61 بر 43 تیم شهرداری ارومیه و اتحاد معصومیه قم با امتیاز 72 بر 66 موفق به پیروزی در برابر هیات هرمزگان شد.
در دیدارهای صبح نخستین روز این دیدارها تیم های جانبازان فارس و هیات هرمزگان به مصاف هم رفتند که نماینده فارس با نتیجه 69 بر 58 موفق به شکست نماینده هرمزگان شد.
در دیگر بازی، اتحاد معصومیه قم با نتیحه 68 بر 34 موفق به پیروزی در برابر شهرداری ارومیه شد.
بازی های عصر اولین روز این رقابت ها نیز با پیروزی 74 بر 63 اتحاد معصومیه قم برابر جانبازان فارس و شسکت تیم شهرداری ارومیه توسط هیات هرمزگان با نتیجه 72 بر 64 به پایان رسید.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر کشور در مجموع در 4 مرحله برگزار می شود.
حسن کامجو افزود: مرحله چهارم و نهایی این رقابت ها 19 و 20 بهمن ماه به میزبانی قم برگزار خواهد شد که تیم های برتر مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب خواهند کرد.
در حال حاضر 450 ورزشکار و 14 تیم در رشته های قایقرانی، بسکتبال، والیبال نشسته، بدمینتون ، تنیس روی میز، دو و میدانی و والیبال ساحلی در بخش ورزش جانبازان و معلولان در هرمزگان فعال هستند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*

نظر شما