شناسهٔ خبر: 23649490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اختتامیه جشنواره "شکوه شکیبایی" در زنجان/ برگزاری کارگاه های شعر فارسی، ترکی و داستان نویسی

خبرگزاری شبستان: اختتامیه چهارمین جشنواره شکوه شکیبایی( اول بهمن ماه) با معرفی و تجلیل از منتخبین در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، چهارمین جشنواره شکوه شکیبایی فردا با معرفی و تجلیل از برترین ها به کار خود پایان می دهد.

 

این جشنواره که در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می شود در رشته های شعر، داستان، دلنوشته فارسی و ترکی و نقاشی خط بیش از 719 اثر دریافت کرده است.

 

جشنواره شکوه شکیبایی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی، گرامی ‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار بر‌تر فرهنگی هنری در زمینة سیره، شخصیت و معارف حضرت زینب (س) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار برگزار می شود.

 

برگزاری سه کارگاه شعر فارسی، ترکی و داستان نویسی از برنامه های جانبی این جشنواره است که روز شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ عصر با حضور اساتید ملی حوزه شعر و ادبیات، همچنین نویسندگان و شاعران استانی برگزار می شود..

 

لازم به یادآوری است کارگاه شعر و اثرخوانی فارسی با حضور بهروز منزوی و محمد سعید میرزایی، برگزیدگان جشنواره شکوه شکیبایی و شاعران استانی برگزار می شود.

 

کارگاه شعر و ادبیات با حضور دکتر محمدعلی بیانی و علی کریمی و کارگاه داستان فارسی با حضور مهدی قزلی، مردعلی مرادی، محمدعلی خامه‌پرست، سلمان کریمیبرگزار می شود.

نظر شما