شناسهٔ خبر: 23648343 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

طرح جدید وزارت بهداشت براى افزایش خوابگاه هاى دانشجویى

معاون فرهنگى دانشجویى وزارت بهداشت از طرحى جدید براى توسعه و افرایش خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین>سلامت>معاون فرهنگى دانشجویى وزارت بهداشت از طرحى جدید براى توسعه و افرایش خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،فراهانى معاون فرهنگى دانشجویى وزارت بهداشت  با اشاره به وضع امنیت و استحکام خوابگاه هاى دانشجویى وزارت بهداشت گفت: خوابگاه هاى دانشجویى دانشگاه هاى علوم پزشکى باید تا پایان دى مدارک استحکام بناى خود را تحویل دهند.

وى در ادامه به نظام رتبه بندى خوابگاه‌ها در ورزات بهداشت اشاره کرد و افزود: مدارک استحکام خوابگاه‌ها در رتبه بندى‌ها تاثیر دارد و پس از تعیین رتبه بندى خوابگاه‌ها میزان اجاره‌ها تعیین مى شود.

معاون فرهنگى دانشجویى وزارت بهداشت عنوان کرد: پیش بینى مى کنیم با تحویل مدارک استحام خوابگاه‌ها رتبه بندى‌ها تا پایان بهمن انجام شود.

فراهانى به یکى از اقدامات وزارت بهداشت به منظور افزایش تعداد خوابگاه‌ها و ظرفیت‌ها گفت: به منظور افزایش خوابگاه‌هاى دانشجویى دانشگاهى طرحى را در دست اجرا داریم که در این طرح از بخش خصوصى کمک گرفتیم.

وى ادامه داد: در این برنامه بخش خصوصى خوابگاه هایى را براى دانشجویان دانشگاه هاى علوم پزشکى مى‌سازد و مدتى دانشجویان هزینه اقامت پرداخت مى کنند و پس از این مدت، بخش خصوصى خوابگاه را در اختیار دانشگاه‌ها قرار مى دهند.

معاون فرهنگى دانشجویى وزارت بهداشت یادآور شد: اکنون نیازسنجى‌ها براى تعیین اولویت ساخت خوابگاه دانشجویى در دانشگاه هاى علوم پزشکى انجام شده است و براى شروع طرح به احتمال زیاد مناقصه اى برگزار و بر اساس مناقصه شرکت هاى خصوصى را انتخاب کنیم.

نظر شما