شناسهٔ خبر: 23648333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صدور مجوز به خانه مسافر‌های فارس ، از فردا

ثبت‌نام خانه مسافر‌های ویژه نوروز در استان فارس از فردا یکم بهمن آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -
صدور مجوز به خانه مسافر‌های فارس، از فردا ( 30 دی)به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: ثبت‌نام خانه مسافر‌ها از فردا آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.
سید حسن سیادتان با بیان اینکه این طرح به ساماندهی اسکان مسافران نوروزی کمک می‌کند، افزود: متقاضیان در سراسر استان می‌توانند برای ثبت نام به سایت جامعه هتلداران استان فارس به نشانی www.fars-hotels.com یا به صورت حضوری به دفتر جامعه به نشانی شیراز، خیابان رودکی جنب کوچه هتل پارسیان، ۱۶ متری فرهنگ، ساختمان ابریشم، طبقه همکف مراجعه کنند.
وی، هدف از اجرای این طرح را فراهم کردن شرایط مناسب برای اسکان گردشگران داخلی و خارجی اعلام و تصریح کرد: منازلی که برای این طرح انتخاب می‌شوند باید شرایط مناسب را داشته باشند.
رئیس جامعه هتلداران استان فارس افزود: پس از دریافت مشخصات ابتدایی خانه‌های مورد نظر، بازرسان ویژه جامعه هتلداران این مکان‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند و پس از تایید بازرسی‌ها ، مجوز لازم به متقاضیان داده می‌شود.
سیادتان درباره مجوز‌های دائمی یا موقت این خانه مسافر‌ها گفت: در شهر شیراز به مکان‌هایی که در مرکز شهر و نزدیکی هتل‌ها باشند، مجوز موقت داده می‌شود، اما مکان‌هایی که دور از هتل‌ها باشند مجوز دائمی دریافت می کنند .
وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند پروانه دائم دریافت کنند، ادامه داد: طرح ساماندهی اسکان گردشگران از ۲ سال پیش به جامعه هتلداران واگذار شده است.

نظر شما