شناسهٔ خبر: 23648310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

توسعه فرهنگی و اجتماعی اردبیل با گفت و گو و نقد سالم محقق می شود

استان‌ها > اردبیل - معاون امنیتی و سیاسی استاندار اردبیل گفت : گفت و گوی سالم و نقدهای مناسب زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی اردبیل را محقق می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری روز سه شنبه در جلسه گفت وگوی اجتماعی با هنرمندان که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزارشد، تصریح کرد: زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی هر شهر با گفت و گوی سالم و انتقاد سازنده ممکن خواهد و امروزه بیش از پیش نیاز به تمرین این گفت و گو و تعامل داریم.

وی با بیان این که هنرمندان و اقشار فرهیخته اردبیل می توانند سهم عظیمی در گسترش فضاها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اردبیل داشته باشند گفت: برگزاری چنین جلسات و نشست هایی با هنرمندان به منظور بهره گیری از توانمندی ها و پیشنهاد آن ها یک اقدام فرهنگی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید توقعاتمان بر اساس واقعیت های موجود باشد چرا که با نگرش فردی نمی توان راهکار و پیشنهاد منطقی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر ارایه داد.

نصیری با تاکید بر این که قیاس ها نیز باید اصولی بوده و بر اساس ظرفیت های موجود باشد، گفت: یقینا همکاری و تعاملات هنرمندان با مجموعه شهرداری برکات ارزشمندی خواهد داشت.

وی گفت: تنها توسعه عمرانی،نیاز شهروندان نبوده و اقدام شهرداری اردبیل مبنی بر مشارکت هنرمندان و ارایه راهکار و پیشنهاد برای ارتقای توسعه فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.

46

نظر شما