شناسهٔ خبر: 23647663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اختصاص بیش از 19 میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال روستایی تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: امسال و تا کنون 70 طرح اشتغال روستایی در استان همدان مصوب شده که 47 مورد آن مربوط به شهرستان تویسرکان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم: حبیب مومیوند اظهار داشت: برای 47 طرح اشتغال روستایی در شهرستان تویسرکان تسهیلاتی معادل هفت میلیارد و 100 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: همچنین برای هفت طرح کشاورزی شهرستان تویسرکان تسهیلاتی معادل 12 میلیارد و
400 میلیون تومان اختصاص یافته که در مجموع میزان تسهیلات اختصاص یافته به اشتغال شهرستان تویسرکان در این بخش به 19 میلیارد و 500 میلیون تومان میرسد.

مومیوند با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال تکلیف ضروری و حساس همه مسئولان در بخشهای مختلف است و کم کاری در این زمینه به هیچ وجه پذیرفته نیست افزود: در حال حاضر 200 هکتار از زمینهای شیب دار شهرستان تویسرکان برای بهره وری در زمینه تولیدات کشاورزی مورد استفاده قار گرفته و یا در آیندهای نزدیک مورد استفاده قرار میگیرد.فرماندار تویسرکان تاکید کرد: شهرستان تویسرکان اکنون در حال طی کردن مراحل رشد و توسعه و اجرای طرحهای هدفمند و اثرگذاری مانند توسعه کشتهای کم آب بر و گلخانهای و اصلاح و سرشاخه کاری باغهای گردو است.وی ابراز کرد: برای ایجاد فرصتهای متنوع شغلی در تویسرکان به پیشرفت در ابعاد مختلف پرداخته شده و تنها یک موضوع خاص در دستور کار قرار نگرفته است.

برچسب‌ها:

نظر شما