شناسهٔ خبر: 23647600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پایان 13 سال زندگی مخفیانه قاتل زن جوان

مردی که پس از قتل زن جوان با وثیقه از زندان آزاد شده و فرار کرده بود، بعد از 13سال شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، 23 شهریور سال 83 ماموران پلیس آگاهی استان فارس درجریان مرگ مشکوک زنی جوان در بیمارستان امام خمینی(ره) قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان دریافتند، این زن با ضربههای چاقو مجروح و به این بیمارستان منتقل شده بود. پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کرده بودند که به دلیل شدت جراحات و اصابت چاقو به گردنش بینتیجه مانده بود. خانه این زن در محله عنایت شناسایی شد و ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات محل دریافتند، دو مرد به نامهای مهران و جلیل به خانه این زن آمده و پس از درگیری او را به قتل رساندهاند. با کشف این سرنخ دو متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و فردای آن روز دستگیر شدند.

متهمان در بازجوییها با اعتراف به جرم خود مدعی شدند، زن جوان را به خاطر اختلافاتی که با جلیل داشت به قتل رساندهاند.

سردار احمدرضا گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: دو متهم پس از اعتراف به جرم خود روانه زندان شدند که جلیل با قرار وثیقه آزاد شد و دیگر به زندان بازنگشت. کارآگاهان پلیس برای دستگیری متهم تلاش زیادی انجام دادند، اما تلاشها به هیچ نتیجهای نرسید. متهم 13 سال فراری بود اما با توجه به درخواست اولیای دم برای دستگیری قاتل این بار تیمی خبره از کارآگاهان پلیس دست به کار شدند تا این پرونده را به سرانجام برسانند.

وی افزود: این بار تلاش ماموران به نتیجه رسید و آنها موفق شدند با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه قاتل را در یکی از شهرکهای استان اصفهان شناسایی کنند. سرانجام با شناسایی مخفیگاه قاتل صبح روز 25 دی تیمی از کارآگاهان پلیس فارس با هماهنگی قضایی موفق شدند قاتل را پس از 13سال فرار محاصره و به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.

نظر شما