شناسهٔ خبر: 23647514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

دایی: به خانواده خودشان اهانت کردند

علی دایی عصبانی از جو تبریز

باز هم علی دایی در تبریز مورد توهین هواداران تراکتورسازی قرار گرفت. تراکتورسازی در اولین بازی بدون یحیی گل محمدی در برابر سایپا قرار گرفت. در شرایطی که خبر توافق مدیران تراکتورسازی با سالام سرمربی جدید ترک‌تبار این تیم به‌گوش می‌رسید، هواداران تراکتور دوست داشتند تیمشان با برد به استقبال سرمربی جدید برود؛ اما اوضاع باب میل تماشاگران نبود. پنالتی آنها را دروازه‌بان سایپا مهار کرد و بلافاصله بعد از آن که کار را به تساوی کشاندند، سایپا باز هم به گل برتری رسید و این بار دیگر پاسخی به این گل داده نشد تا سایپا و دایی برنده این بازی باشند. شادی دایی بعد از گل دوم به مذاق هواداران تراکتور خوش نیامد و شعارها و فحاشی‌ها به اوج خود رسید.

صاحب‌خبر -

شعارهایی که دایی را بشدت عصبانی کرد و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی نسبت به آن واکنش نشان داد: «حیف آذربایجان است. تراکتور عقب افتاده عوض آن که مثل همیشه تیمشان را تشویق و کمک کنند آنطور شعارها را میدهند که در روحیه تیمشان مطمئنا تاثیرگذار میشود. امروز حضور هواداران تراکتور موهبت خوبی برای سایپا بود. با رفتارهایشان باعث شدند تیمشان تضعیف شود و ما روحیه بگیریم و این بازی را آن طور که دلمان میخواست انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.» البته این شعارها مختص به علی دایی نبود و تراکتوریها روز گذشته علیه بازیکنانشان نیز موضعگیری کردند.

آقای گل فوتبال ملی جهان، ادامه داد: «من اصلا ناراحت نشدم. من تیمم برد و خدا را شکر میکنم. فکر میکنم هر کسی که به من توهین کرد به خودش توهین کرده و غیر از این فکر نمیکنم. مگر قرار است با بد و بیراه این و آن ما ناراحت شویم و از کوره در برویم؟» دایی به دلیل شدت عصبانیت نتوانست کنفرانس را تمام کند و در نهایت خشمگین از صحبتهــــای خبرنگاران نشست خبری را ترک کرد تا یک روز پرماجرای دیگر برای علی دایی در تبریز رقم بخورد.

نظر شما