شناسهٔ خبر: 23647351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمد نصرتی:

بازیکنان نفت به خودباوری رسیده‌اند/ مشکلات هر روز کمتر می‌شود

مدافع نفت تیم فوتبال تهران گفت: هر روز که می گذرد مشکلات تیم ما کمتر می شود و شرایط خوبی پیدا کرده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصرتی پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل مشکی پوشان مشهد در ورزشگاه تختی گفت: ابتدای بازی گل زودهنگامی را دریافت کردیم و خوشحالم از اینکه شیرازه تیم از هم نپاشید و توانستیم خیلی زود به بازی برگشته، گل تساوی را بزنیم و بعد از آن به گل های دیگر دست پیدا کرده و سه امتیاز حساس دیگر را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم اما حالا با تغییر کادر مدیریتی و آمدن سرمربی جدید روند رو به رشدی داشته ایم و توانسته ایم از سه بازی هفت امتیاز کسب کرده و موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای هر بازی وقتی وارد زمین می شویم تنها به برد فکر می کنیم و نمی خواهیم تا پایان فصل امتیاز از دست دهیم اگرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما همه بازیکنان نفت هم قسم هستند و تلاش می کنند تا بتوانند به امتیازات لازم دست پیدا کرده و هر بازی با بردی که کسب می کنند موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

نصرتی در ادامه تاکید کرد:‌ خوشبختانه این روزها بازیکنان نفت به یک خودباوری خوبی رسیده اند حتی اگر گلی دریافت می کنند تمرکزشان را از دست نمی دهند و تنها چیزی که برایشان مهم است پیروزی مقابل حریف است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر روز که می گذرد مشکلات نفت کمتر می شود و شرایط فنی این تیم بهتر و امیدوارم بتوانیم تا پایان فصل نفت را به جایگاه واقعی اش که همان بالای جدول است برسانیم.

نظر شما