شناسهٔ خبر: 23647255 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

۱۲ نفر مصدوم شدند

انفجار و تخریب 50 خانه در اسلامشهر

صاحب‌خبر - سخنگوی اورژانس کشور از انفجار چندین واحد مسکونی در پی نشت گاز در اسلامشهر خبر داد.
به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۱ و 28دقیقه پنج‌شنبه وقوع حادثه انفجار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۵ اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در اسلامشهر میان‌آباد، خیابان سجاد اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور عوامل اورژانس به محل مشاهده شد که در پی نشت گاز چندین واحد مسکونی در این محل تخریب شده است.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه با توجه به شدت حادثه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس دوباره به محل اعزام شد، گفت: برابر آخرین آمارها ١٢نفر در پی این حادثه مصدوم شده‌اند که 6نفر به بیمارستان منتقل شده و 6نفر دیگر به شکل سرپایی درمان شده‌اند.
تخلیه منازل اطراف
فرماندار اسلامشهر نیز از تخلیه منازل اطراف منطقه انفجار در این شهرستان خبر داد و گفت: انشعابات آب، برق و گاز در منطقه، قبل از تاریکی هوا وصل می‌شود.
امیرالله حقیقی، پس از برگزاری ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر درخصوص انفجار گاز که ظهر پنج‌شنبه رخ داد، اظهار کرد: حادثه انفجار در اثر ترکیدگی لوله گاز رخ داد و بسیاری از خانه‌ها تا حدودی تخریب شده‌اند.
وی افزود: دستور تخلیه منازل به دلیل احتمال ریزش، در اطراف منطقه انفجار داده شد، این افراد در سوله بحران و دیگر اماکنی که برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است، استقرار یافتند.
فرماندار اسلامشهر با تاکید بر وصل انشعابات آب، برق و گاز در منطقه، قبل از تاریکی هوا گفت: درخصوص وصل انشعابات دستورات لازم صادر شده است.
حقیقی ادامه داد: تا این ساعت حادثه مذکور فوتی نداشته است اما ۶نفر به بیمارستان منتقل شده و ۶نفر هم سرپایی درمان شده‌اند.
وی از بررسی دقیق علت حادثه توسط کارشناسان خبر داد و گفت: تیم‌های ارزیاب و نیز گروه‌های خدماتی و ایمنی در محل حادثه حاضر هستند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه همه خسارات وارده به منازل آسیب‌دیده توسط سازمان مربوطه پرداخت خواهد شد، از شهروندان خواست خونسردی خود را حفظ کنند.
افزایش تعداد مصدومان به ۱۲ نفر
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درخصوص تعداد مصدومان انفجار گاز در اسلامشهر، گفت: ۶مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند و ۶مصدوم درمان سرپایی شدند. محمدکرم درآبادی افزود: در این حادثه ۲دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. همچنین به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اسلامشهر، حدود ۵۰خانه در این حادثه آسیب دیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما