شناسهٔ خبر: 23647203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

ایجاد بازارچه‌های میوه و تره باردر زنجان

صاحب‌خبر -

اسداله درویش ‌امیری به مشکلات به وجود آمده برای مردم در شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی اشاره کرد و یادآور شد: مطابق با آمار ارائه شده توسط وزیر جهاد کشاورزی، 25 میلیون قطعه مرغ و به همین تعداد تخم مرغ در مرغداری های سراسر کشور در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری، معدوم شد.
به گزارش برنا، استاندار زنجان به اهمیت تنظیم بازار و نقش دستگاه‌های متولی در این راستا اشاره کرد و گفت: لازم است تا نظارت دقیقی توسط مسئولان مربوطه بر قیمت کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم صورت گیرد.
 اسدالله درویش ‌امیری در جلسه تنظیم بازار استان، با بیان اینکه از دستگاه‌های متولی در حوزه تنظیم بازار استان، انتظار نظارت دقیق و مناسب بر وضعیت کالاهای ضروری مردم وجود دارد، اظهارکرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در کنار تعزیرات حکومتی، باید نظارت کافی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.
وی افزود: به منظور ارائه اقلام مورد نیاز مردم در این بخش با قیمت مناسب، می توان با ایجاد این بازارچه‌ها، اقدامات مناسبی انجام داد. وی به مشکلات به وجود آمده برای مردم در شیوع بیماری آنفلوانزای مرغی اشاره کرد و یادآور شد: مطابق با آمار ارائه شده توسط وزیر جهاد کشاورزی، 25 میلیون قطعه مرغ و به همین تعداد تخم‌مرغ در مرغداری‌های سراسر کشور در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری، معدوم شد.
استاندار زنجان از تامین میوه شب عید در انبارهای استان مطابق با اظهارات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد و تاکیدکرد: خوشبختانه اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان، انبار شده و در زمان مورد نیاز به بازار تزریق خواهد شد.
 

نظر شما