شناسهٔ خبر: 23646685 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام تمدید مهلت فراخوان همایش جایزه‌ی دادمان در اولین جلسه کمیته داوران

اولین جلسه کمیته داوران دومین دوره همایش جایزه دادمان با نیت ارزیابی فرآیند کلی داوری آثار، روز چهارشنبه 27 دی ماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در این جلسه، ضمن اجماع داوران بر روی کلیات فرآیند داوری، مقرر گردید مهلت ارسال آثار برای رقابت در جایزه تا تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری تمدید شود.

علیرضا رهایی، رئیس کمیته داوران جایزه در حاشیه‌ این جلسه با تأکید بر لزوم مشارکت گسترده مخاطبین همایش در تمامی زیرمجموعه‌های راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به درخواست دبیرخانه مبنی بر تمدید مهلت فراخوان و موافقت اعضای محترم شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوران، مهلت ارسال آثار به منظور شرکت در جایزه دادمان به مدت ده روز تمدید شد. این اقدام اگرچه فرصت کمیته داوران برای بررسی آثار را محدود نموده و کار این کمیته را فشرده و دشوار خواهد کرد، با این حال فرصت مشارکت برای تمامی مخاطبین همایش را ایجاد خواهد نمود.

در این نشست که با حضور اساتید برجسته و مسئولین نهادهای دولتی در سه بخش اصلی جایزه (راه و ترابری، ابنیه و ساختمان، معماری و شهرسازی) برگزار شد، محمود  گلابچی، چهره سرشناس  معماری و رئیس کمیته داوران معماری و شهرسازی همایش سخنان خود را به توصیف شخصت والای شهید رحمان دادمان اختصاص داد و با توجه به انتخاب نام این چهره‌ی ارزشمند علمی و اجرایی برای همایش و نقشی که وی در مجموعه راه شهرسازی ایفا نموده است، بر لزوم شاخص بودن منتخبین همایش تأکید نمود.

همچنین، محمدسعید ایزدی، معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوران همایش به ایراد سخن با اعضای این کمیته پرداخت. ایزدی، مهم‌ترین ویژگی همایش جایزه دادمان را عدم وابستگی تیم برگزارکننده به نهادهای دولتی دانست و اظهار امیدواری نمود تندیس جایزه دادمان به عنوان بالاترین نشان افتخار در راه و شهرسازی شناخته شود.

در این جلسه، سایر اعضای کمیته داوران از جمله آقایان علی نبی‌زاده، محسنعلی شایانفر، فریدون مقدس‌نژاد، سعید صبوری، شاهرخ مالک، فیاض رحیم‌زاده رفوئی، اصغر وطنی اسکویی،  محمود قضاوی، محمدحسن بازیار، جواد میرمحمدصادقی، داوود یونسیان، علی مرادی، حسن قاسمی، عبداله غلام ابوالفضل، حمزه شکیب و حسین ارسلانی نظرات خود در خصوص ساز و کار داوری آثار را بیان نموند.

دومین همایش جایزه دادمان توسط مرکز متخصصین راه و شهرسازی و به همت شورای سیاست‌گذاری به ریاست محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تاریخ 16 اسفند سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد. داوطلبین شرکت در جایزه می‌توانند برای ثبت نام به وبسایت همایش به آدرس www.dadmanawards.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما