شناسهٔ خبر: 23646539 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی خواستار وفاداری به خون شهدا شد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی در خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام)، گفت: بر هیچ کس پنهان نیست که ملت ها با هم متفاوتند و این به معنی این است که خداوند انسان ها را به صورت ملت ها و قبیله ها آفریده و هر ملتی از ویژگی، اصول و چارچوب عمومی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه که در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، گفت: بر همگی پنهان نیست که ملت ها با هم متفاوتند و این به معنی این است که خداوند انسان ها را به صورت ملت ها و قبیله ها آفرید و هر ملتی از ویژگی، اصول و چارچوب عمومی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین صافی افزود: ملت ما، ملتی بزرگوار است که هرساله در موسم اربعین از میلیون ها نفر پذیرایی می کند و همچنین در مقابل فتنه داعش ایستاد و آن را نابود کرد.

نماینده آیت الله سیستانی اشاره کرد: ما شهید دادیم پس امتی زنده هستیم و این بخشش بزرگ نیازمند وفاداری بزرگ است و ما باید برای ادامه داشتن این زندگی به این خون ها و این بخشش ها احترام بگذاریم.

امام جمعه کربلا ادامه داد: مردم استان ها باید به شهدا و مجروحان خود افتخار کنند و تمامی استان ها به این مفاخر مزیّن شوند و نباید یاد آن ها فراموش شود که این کار جنایتی در حق این ایثارگران و خانواده های آنها است.

وی افزود: همگی باید به فرزندان شهدا احترام بگذاریم و برای آن ها زندگی کریمانه مهیا کنیم و نیاز های مجروحان و جانبازان را برآورده سازیم.

سید احمد صافی در پایان گفت: این جانفشانی ها نیازمند وفاداری است و ان شاء الله که وفادار به آن ها باشیم.

نظر شما