شناسهٔ خبر: 23646229 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خطوط ارتباطی شهرستان کوهدشت پس از ۱۰ ساعت وصل شد

R41450/P1494/S6,72/CT1

برقراری خطوط ارتباطی در کوهدشت به حالت عادی بازگشته است و هم‌اکنون اختلالی در این خطوط مشاهده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، از صبح امروز تمام خطوط ارتباطی همراه اول شامل تلفن ثابت، تلفن همراه، ایرانسل و دستگاه‌های اینترنتی در کوهدشت قطع شد و این قطعی تا ساعت 21 امروز ادامه داشت.

قطعی 10 ساعته تمام خطوط ارتباطی در شهر کوهدشت به شایعات زلزله در این شهرستان دامن زد، تا جایی که مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان را به واکنش وا داشت و او طی سخنانی به تکذیب وقوع زلزله دراین شهرستان پرداخت.

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از وصل خطوط ارتباطی در این شهرستان خبر داد و گفت به علت قطع فیبر نوری در کیلومتر 44 جاده کوهدشت- خرم‌آباد، ارتباط تلفن‌های ثابت و همراه شهرهای کوهدشت، پلدختر و رومشکان قطع ‌شده‌بود.

به گفته‌ی هومان محمودی این فیبر نوری در حوالی ساعت 11 صبح امروز دچار نقص فنی شده و از همان زمان تیم‌های فنی برای بررسی به منطقه اعزام شدند.

این مسئول که خود نیز به‌همراه‌ تیم‌های فنی به مرکز قطع خطوط تلفن اعزام شده، گفته‌است مرکز قطعی فیبر نوری در سراب دوره بوده و بلافاصله تیم‌های شرکت مخابرات و ارتباطات زیرساخت در این منطقه مستقر شدند و هم‌اکنون با تلاش نیروها ارتباطات مناطق مذکور برقرار شده‌است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما