شناسهٔ خبر: 23646123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

چالوس قهرمان مسابقات سوکیوکوشین کاراته شمال کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات یک روزه که جمعه شب پایان یافت، 125 کاراته کار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.در مجموع سه رده

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات یک روزه که جمعه شب پایان یافت، 125 کاراته کار در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.
در مجموع سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم چالوس قهرمان و تیم هچیرود نایب قهرمان شد و تیم های منتخب استان گیلان و رامسر به صورت مشترک سوم شدند.
در این دوره از رقابت ها جام اخلاق به تیم بابلسر، جام جنگنده ترین تیم کاراته به منتخب استان گیلان و جام بهترین تیم به لحاظ تکنیک به تیم قائمشهر اهدا شد.
سعید صفری ، مسئول برگزار کننده این دوره از رقابت ها به ایرنا اظهار داشت: تیم های منتخب استان گیلان، قائمشهر، بابلسر، تنکابن، فریدونکنار، کلاردشت، نوشهر، رامسر و هچیرود و چالوس در این دوره حضور داشتند ولی تیم منتخب استان گلستان با وجود دعوت قبلی در این رقابت ها شرکت نکردند.
وحید بهرمان، رئیس سبک سوکیوکوشین در ایران و خاورمیانه و نماینده سازمان جهانی هم در حاشیه این رقابت ها به ایرنا گفت: با توجه به گذشت چندین سال از ورود سبک سوکیوکوشین کاراته در ایران ولی ورزشکاران ایران به خوبی توانسته اند به موفقیت خوبی در این سبک در آسیا و جهان دست پیدا کنند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654

نظر شما