شناسهٔ خبر: 23646038 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از افزایش حقوق کارمندان تا روایتی جدید از ردپای احمدی‌نژاد در اعتراضات اخیر/ پربازدیدهای ۲۹ دی

فرهنگ > رسانه - در روز جمعه 29 دی، پربازدیدترین خبر به دفاع ممدوحی از ائمه جمعه اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره ردپای احمدی‌نژاد در اعتراضات اخیر و اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت بازدید زیادی داشتند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، پربازدیدترین خبر به دفاع ممدوحی از ائمه جمعه با عنوان شما به‌ اغتشاشگران نمی‌گفتید آشغال؟ اختصاص داشت. واکنش روحانی اصلاح طلب به مواضع آیت‌الله یزدی درباره سخنان رییس جمهور هم بازدید زیادی داشت. روایتی جدید از ردپای احمدی نژاد در اعتراضات اخیر هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، افزایش حقوق کارمندان دولت پربازدیدترین خبر بود. روایت زنگنه از یک دروغ درباره نفتکش سانچی دیگر پربازدید این سرویس بود. اختلاس 100 میلیارد تومانی در وزارت نفت هم نظر کاربران را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، واکنش محسن تنابنده به تولید اولین خودروی ملی در کره شمالی پربازدیدترین خبر بود. معرفی گران‌ترین بازیگر زن تلویزیون هم با بازدید زیادی همراه شد. توضیح مجری سرشناس درباره شایعات مطرح شده درباره بیماری‌اش هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، این خبر که شبکه‌های اجتماعی، فرماندار دزفول را مجبور به استعفا کردند، پربازدید بود. مهاجرت از تهران زنگ خطری برای مدیریت شهری دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. خبری هم درباره تغییرات تازه طرح ترافیک جدید تهران، بازدید زیادی از سوی کاربران داشت.

در سرویس بین‌الملل، اظهارنظر ترامپ درباره دموکرات‌ها با عنوان دموکرات‌ها به دنبال تعطیلی دولت هستند پربازدیدترین خبر بود. کشته شدن خواننده آلمانی عضو داعش دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. حمایت مجدد از برجام در نشست شورای امنیت سازمان ملل هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور پربازدیدترین خبر به  ژست جدید ترامپ اختصاص داشت.

57243

نظر شما