شناسهٔ خبر: 23645992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323




* آقای روحانی درک این یک واژه سخت نیست چون همه مرم ایران در جامعه آن را می‌بینند و آن بیکاری، بیکاری، بیکاری و بیکاری است. باز از فردا دولت برود دنبال هر حاشیه‌ای الا خواسته مرم که رفع بیکاری است!
0876---021
* دولت به جای حاشیه‌سازی و نظریه‌پردازی لطف کند کمر همت بر حل مشکلات مردم و سر و سامان دادن به اوضاع بد اقتصادی ببندد.
8770---0915
* نکند منظور آقای روحانی انتقاد دشمنان پیامبر اعظم(ص) از ایشان و کلام خداست! بله. دشمنان خدا انتقادها، اعتراض‌ها و جنگ‌های زیادی با آن حضرت داشتند. آیا کار دشمنان دین حجتی برای اهل ایمان است؟!
3125---0912
* بانیان برجام، جسد برجام را مومیایی کردند و مدام به هر طریقی که شده سعی در حفظ این جنازه دارند، دائماً این نگرانی وجود دارد که کی قرار است از جانب دشمنان لگد دیگری به این جنازه زده شود. البته اجرای تعهدات یک جانبه کشورمان همچنان ادامه دارد.
6939---017
* بی‌عقلی و بی‌تدبیری و جهالت عده‌ای از مردم در رفتارشان با رسول خدا(ص) ائمه اطهار(ع) مگر جوازی است بر اینکه ما هم می‌توانیم معصوم را نقد کنیم؟! یعنی رفتاری که برخی مردم با علی(ع) کردند و آن فاجعه حکمیت را به وجود آوردند یا کاری که با امام حسن(ع) و امام حسین(ع) کردند این اجازه را به ما می‌دهد که حتی در زمان ظهور حضرت حجت(ع) از... آن بزرگوار انتقاد کنیم؟!
وفایی- قم
* وقتی قرآن می‌فرماید حتی با صدای بلند در محضر پیامبراعظم(ص) صحبت نکنید آیا اجازه نقد پیامبر را می‌دهد؟! نقد به مفهوم بیان عیب‌ها و خوبی‌هاست! آیا در کلام پیامبر و امام عیب وجود دارد؟ این ره که تو می‌روی به ترکستان است!
نیک‌طبع
* نمایندگان معرکه‌گیر جنجال بازدید از اوین چرا سری به خانه‌های محرومینی نمی‌زنند که مدت‌هاست از گاز برای پخت‌وپز استفاده نکرده‌اند بدین خاطر که چیزی برای خوردن نداشته‌اند؟ به اینها سر نمی‌زنند چون شرمنده می‌شوند.
مدرسی
* در عملیات کربلای پنج، شهید قربانی بالگرد دشمن را با آرپی‌جی زد و همه بچه‌ها «الله‌اکبر» گفتند. بنده هم بی‌اختیار گفتم «دمت گرم»، این عبارت را وقتی سرمقاله موج خون در دل لعل را خواندم دوباره باز بعد از این سال‌ها بی‌اختیار گفتم کیهان «دمت گرم». دعاگوی شمایم که در خط مقدم بر علیه دشمنان خارجی و داخلی می‌جنگید.
4830---0919
* ترویج فقرزدایی باید در رسانه‌های انقلابی با طرح‌های مختلفی آغاز شود، البته موج مردمی باید این طرح را پیش ببرد، توطئه دشمنان فقر و گرسنگی است. این نقشه شوم باید با فقرزدایی که خواسته مردم است خنثی شود.
2433---026
* متأسفانه دولت به جمعیت زیر خط فقر توجهی نمی‌کند و به جای توجه به این مشکلات، به حاشیه‌سازی می‌پردازد. آقایان نمی‌خواهند بپذیرند که نیازمندان فقط تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، بسیاری صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.
7054---0935
* لطفا در پیام‌رسان‌های ایرانی کانال روزنامه کیهان را ایجاد کنید.
8730---0913
کیهان: هم‌اکنون کانال روزنامه کیهان در پیام‌رسان «آی‌گپ» با نشانی
 @kayhannews فعال است.
* می‌گویند علت رفع فیلتر تلگرام، ایجاد اشتغال است! به فرض محال که صدهزار شغل هم ایجاد کرده باشد، غافلید چقدر افکار جوانان کشور را به نفع دشمن تغییر می‌دهند؟ چرا پیام‌رسان انحصاری ایران باید توسط موساد و سیا هدایت و کنترل شود؟ اگر به فرض ایجاد شغل، یک روز برای قطع تلگرام اقدام نمایند دولت چه تمهیداتی برای این صدهزار نفر کرده است؟!
بابساکی- خوزستان
* چرا همسان‌سازی حقوق‌ها اجرا نمی‌شود؟ چه دست‌هایی در کار است تا این بی‌عدالتی همچنان تداوم داشته باشد یکی 570 هزار تا یک میلیون تومان و دیگرانی 18، 25 و... میلیون! تا کی باید هر روز شاهد شکاف طبقاتی باشیم؟!
2805---0916
* چرا یارانه ما مددجویان بهزیستی (شهرری) را در دی‌ماه واریز نکردند؟!‌ نکند تصور کرده‌اند همان حقوق 53 هزار تومانی بهزیستی کفاف زندگی ما را می‌دهد؟!
خانی
* 150 اپراتور سامانه دوچرخه 7 ماه است که حقوق و عیدی سال 96 را دریافت نکرده‌اند. برای آزمون صحت موضوع می‌توانید از اداره کار استان خراسان و بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی استعلام کنید. از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.
یک اپراتور سامانه دوچرخه
* در شهر صالح‌آباد، همدان 5 سال قبل فردی به بهانه سفر زیارتی به کربلا از افراد زیادی کلاهبرداری کرد و با کمک نیروی انتظامی بازداشت شد بعد از ماه‌ها حکم فرد فاسد اعلام شد اما اجرایی نشد در هر جایی که می‌شد پیگیری کردیم اما حکم تا حالا اجرایی نشده است؟! چرا؟
معراج عباسی
* در حال حاضر هزاران تراکتور مدل 1360 تا 70 در دست کشاورزان کشور می‌باشد که از راه آن نان می‌خورند. باخبر شدیم که دولت سهمیه سوخت گازوئیل این تراکتورها را قطع کرده که اگر صحت داشته باشد ظلم بزرگی به قشر محروم جامعه است.
8631 --- 0918
* مسئولان خوزستان توضیح بدهند روز یکشنبه 24 دی‌ماه با اینکه هوای استان آلوده نبود با چه توجیهی مدارس را تعطیل کردند؟ پس چرا در ایامی که خاک همه جا را می‌پوشاند خبری از تعطیلی مدارس نیست؟
3156 --- 0935
* سازمان‌های بیمه در پرداخت خسارت خودرو یا موارد دیگر به حدی کاغذبازی می‌کنند که خسارت‌دیده از پیگیری کار خود پشیمان و منصرف می‌شود. چرا باید با مردم چنین رفتارهایی صورت بگیرد؟
3819 --- 0916
* وقتی بیشتر بازنشستگان زیر 2 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند 18 درصد افزایش حقوق آنان دردی را درمان نمی‌کند.
2805 --- 0916
* دانشجویان بورسیه آموزش و پرورش با اینکه کارمند محسوب می‌شوند از دریافت عیدی محروم شده‌اند درحالی‌که ماهیانه از حقوق آنان حق بیمه کسر می‌شود. چرا باید دولت در هر موردی به نفع خود و به ضرر کارمند بیچاره کار بکند؟
8495 --- 0911
* اگر یک روز تعطیلی معلمان در هفته ضروری و منطقی است چرا معلمان این یک روز استراحت خود را در مدارس دیگر به صورت حق‌التدریسی کار می‌کنند و اگر ضرورتی ندارد چرا هر هفته یک روز کامل معلمان را از کار تدریس معاف کرده‌اند؟
2315 --- 0919
* از دولت تدبیر و امید بابت واریز سود 24هزار و 400 تومانی سهام عدالت هشت ماه پس از بهره‌برداری انتخاباتی بی‌نهایت سپاسگزارم. من بازنشسته مانده‌ام که چگونه این همه پول را هزینه کنم!... البته اگر حق مدیران نجومی‌بگیر تضییع شده بفرمایند تا این مبلغ کلان را عودت دهیم!
0084 --- 0911

نظر شما