شناسهٔ خبر: 23645684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه فردیس : دشمن با جنگ نرم به دنبال براندازی نظام است

کرج-ایرنا-امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امروز دشمن با هدف جدایی مردم از نظام اسلامی و براندازی آن جنگ نرم به راه انداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهیمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی افزود: امکان شکست استکبار در جنگ نرم همانند جنگ سخت وجود دارد.
وی ادامه داد: دشمن نمی داند، تا زمانی که مردم به اسلام باور و به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) محبت دارند هرگز دست از نظام اسلامی برنمی دارند.
وی بیان کرد: تنها راهی که دشمن برای تحقق اهداف شیطانی خود انتخاب کرده است، جنگ نرم با استفاده از ابزار شایعه است تا از این طریق به افکار عمومی نفوذ کرده و نظم عمومی را برهم زند.
ایمانی گفت: امروز فضای مجازی بویژه شبکه های اجتماعی بستر را برای شایعه پراکنی دشمن فراهم کرده است و درصدد برآمده با دروغ پراکنی مردم را از نظام جدا کند که این مساله کاملا در ناآرامی های اخیر ملموس بود.
وی با بیان اینکه دشمن به سه چیز برای نابود کردن ملت ایران امید بسته است ، افزود: ناامید کردن ملت از نظام،نابود کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم ومسائل اقتصادی راه هایی است که دشمن انتخاب کرده است.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امروز هوشیاری ملت ایران و سایر کشورهای منطقه مانند ترکیه در برابر توطئه های آمریکا ضروری است.
ایمانی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار جانباختگان کشتی سانچی افزود: 32 تن از دریانوردان در این حادثه جان باختند که دو نفر از این شهیدان در راه خدمت عبدالغنی ثامری و محمدکاووسی در فردیس سکونت دارند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما