شناسهٔ خبر: 23645567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری آخرین روز مسابقات کاراته قهرمانی کشور در اصفهان

آخرین روز مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سه رده ی امید ،نوجوان و امید به میزبانی اصفهان در مجموعه ورزشی امید در حال برگزاری است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ،مرکز اصفهان ؛ در روز پایانی  مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی 600 کاراته کا از سراسر کشور در رده سنی نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

در روزهای اول و دوم این مسابقات  در رده سنی امید وزن منهای 55کیلوگرم امیرحسین حیدری از زنجان و جواد رنجبر از گیلان اول و دوم شدند و حمید حسنی پور از گیلان و رضا راستین از کهگیلویه و بویراحمد مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.
در وزن منهای 60کیلوگرم مجتبی محمدی و مهدی رحیمی نژاد از گیلان اول و دوم شدند و محمدطاها عبدالهی از مازندران و میثم ادهمی از تهران به طور مشترک بر سوم شدند.

در وزن ۶۷-کیلوگرم مجتبی اسماعیلی از زنجان و محمدصادق شعبانی از گیلان عناوین اول و دوم را بدست آوردند و یونس قاسمی از البرز و علی رحیمی از اصفهان به عنوان سوم مشترک رضایت دادند.
در وزن منهای 84کیلوگرم مهدی عاشوری از مازندران و حمیدرضا نجاتی از قم اول و دوم شدند و مجتبی مرادی از اردبیل و سیدرضا خوشکلام از گیلان مشترکا سوم شدند.
در وزن به اضافه 84کیلوگرم هم مهدی نصرالهی از لرستان و علیرضا حسنی از آذربایجان غربی مقام اول و دوم را بدست آوردند و ابوالفضل اصغری از مازندران و سهراب یاراحمدی از لرستان به طور مشترک سوم شدند.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سالن پیروزی اصفهان از چهارشنبه آغاز شد و رقابت برای معرفی نفرات برتر ادامه دارد.
از هر رده پنج نفر در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شود .

mp4
<div id="video-display-embed-code_1806572" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1999532/1806572?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما