شناسهٔ خبر: 23645503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شفر: کار بازیکن پدیده جوانمردانه نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرتاب توپ توسط بازیکن نیمکت نشین پدیده جوانمردانه نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار تیم های پدیده و استقلال گفت: بازى مساوى شد.در نیمه اول شانس براى گلزنى داشتیم.نیمه دوم حریف ما یک شانس خوب و بزرگ داشت. مشکل ما این بود که وقتى توپ را از دست مى دادیم در میانه هاى زمین با مشکل همراه مى شدیم.

شفر درباره ضربه پنالتى اظهار کرد: چه کار مى توان انجام داد. پنالتى یا گل مى شود و یا گل نمى شود. بازی قبل پنالتى شد و داور لحاظ نکرد و امروز هم پنالتى تبدیل به گل نشد که هیچ ایرادى هم ندارد. درباره حرکت یکى از افراد روى نیمکت حریف خوشحال نیستم چرا که او توپ را به وسط زمین فرستاد و ما موقعیت خوبمان را از دست دادیم. البته شاید او قصد داشته بازى کند و پیش خود اعلام کرده که وقتى قراداد دارم پس باید بازى کنم و چرا روى نیمکت بنشینم!حرکت بازیکنان پدیده جوانمردانه نبود.

او ادامه داد:در نیمه دوم بهتر بودیم و قربانى هم خوب ارسال ها را انجام مى داد و برزاى هم عملکرد خوبى داشت.امیدوارم در بازى هاى بعدى با وجود شانس هایى که براى ما رقم مى خورد خوش شانس باشیم.

سرمربى استقلال افزود: بازیکن جدید ما فردا مى آید و باید ببینیم چقدر توان دارد تا در تیم جدیدش جا بیافتد.

او ادامه داد:همه تیم هایى که مقابل ما بازى مى کنند نسبت به بازى هاى قبلى خود بیشتر انرژى و توان را به کار مى گیرند. همه تیم ها مى خواهند تیم اولى باشند که ما را شکست مى دهنده و این یک نکته مثبت براى بازیکنان تیم من است که همه در نظر دارند آن ها را ببرند.

او ادامه داد: شجاعیان و کریمى 2 بازیکن مهم تیم بودند که آنها را از دست داده بودیم و نتوانستیم از حضور آن ها بهره ببریم.

شفر بیان کرد: خط نگهدار و داور بازى خوب بودند. درباره داور در کنار زمین حرف نزدم و تنها در مورد عملکرد بازیکنان صحبت کردم.

او در مورد کیفیت زمین بازى افزود: براى هر 2 تیم مشکل بود و توپ به دلیل پستى و بلندى مسیرش تغییر مى کرد که این شرایط براى هر 2 تیم خوب نبود.

سرمربی استقلال در مورد جدایى شهباززاده و بیت سعید و مشکل گلزنى تیم گفت:کاملا مشخص خواهد بود که مهاجم جدید می تواند به ما کمک کند. حسن بیت سعید قبل از حضور در تیم ما یکی از بهترین بازیکنان باشگاه خود بوده، اما او در استقلال گل نزد و شرایط تیم قبلی خود را نداشت. این بازیکن اکنون به فولاد برگشته و شرایط جدیدی دارد و براى آن تیم گلزنی می کند.سجاد بازیکن خوبی است که شخصیت بسیار عالی دارد، اما خیلی وقت ها یک باشگاه انتخاب خوبی برای یک بازیکن نیست و به این ترتیب باید باشگاه خود را تغییر دهد. او شاید با شرایط بهتری بازگردد و به دلیل حضور در قطر به او تبریک می گویم.بازیکن جدید در لیگ رومانی حضور داشت و گلزنى کرده و مطمئن هستم که می تواند به ما کمک کند. ما یک جای خالی دیگر داریم و یک بازیکن دیگر هم لازم داریم.

شفر ادامه داد:امروز 2 بازیکن ما حضور نداشتند و به همین دلیل مشکل داشتیم. مطمئنم علی قربانی را می توانم به سطح بهتری برگردانم. برازی امروز خیلی خوب بود و قربانی هم نمایش خوبی داشت و برابر سایپا نیز یک شانس را از دست داد. دیروز هم در کنفرانس خبرى گفتم که در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند و به یاد دارید که پس از دیدار برابر سایپا تمامى بازیکنان همه از قربانی حمایت کردند. این خیلی برای روح تیمی مهم است. هر بازیکنی که در تمرینات تیم من خوب باشد همیشه شانس بازی دارد و بهترین بازیکن در برنده شدن یک تیم نقش ندارد بلکه بهترین تیم همیشه در یک برد نقش ایفا مى کند.

شفر در پایان درباره مشکل این تیم در گلزنی افزود: ما خیلی شوت برای گلزنی نمی زنیم. در بازی با سایپا تنها یک اشتباه داشتیم. چند دقیقه قبل از ضربه کرنر ما یک فرصت داشتیم که باید به شکلی به توپ ضربه می زدیم که توپ به هتل کنار ورزشگاه برود و در آن صورت مى توانستیم بازى را ببریم، اما این کار را نکردیم و توپ کرنر شد و گل خوردیم. ما نسبت به گذشته پیشرفت کردیم. در جدول پیشرفت کردیم و چند بازی را با ۳ گل بردیم و همه این انتظار دارند که ما برنده باشیم و من از این موضوع خوشحالم. انتظار دارم بازى هاى آینده را نیز با گل هاى بالا ببریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما