شناسهٔ خبر: 23645414 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 روح الله خدارحمي مديرعامل بانک کشاورزي شد

بانک کشاورزي - دکتر مسعود کرباسيان وزير امور اقتصادي و دارايي طي حکمي، روح الله خدارحمي را به سمت رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي منصوب کرد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک کشاورزي، خدارحمي ضمن برخورداري از سابقه فعاليت پژوهشي در معاونت اقتصادي وزارت امور اقتصادي و دارايي، در فاصله سال هاي 73-1371 کارشناس دفتر آموزش عالي و تحقيقات سازمان برنامه و بودجه بوده و از سال 1373 به عنوان کارشناس اداره کل بررسي هاي اقتصادي و برنامه ريزي به بانک کشاورزي پيوست.

وي در فاصله سال هاي 1374 تا 1385 به عنوان رئيس اداره کل بررسي هاي اقتصادي و برنامه ريزي و همچنين مدير امور تجهيز منابع به فعاليت در اين بانک ادامه داد.

اولين دوره مسابقات ورزشي سيمولتانه بانک مسکن برگزار شد

بانک مسکن - به مناسبت آغاز هشتادمين سالروز تاسيس بانک مسکن اولين دوره مسابقات ورزشي سيمولتانه با حضور احسان قائم مقامي نفر اول شطرنج ايران و با شرکت 80 نفر از کارکنان اين بانک برگزارشد.به گزارش آفرينش به نقل ازپايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، سيمولتانه يا نمايش هم‌ زمان به بازي اي گفته مي شود که در آن يک استادبزرگ با چند بازيکن ديگر مسابقه مي دهد که اغلب به‌طور ساده‌تر، چنين نمايشي را يک «سيمول» مي‌گويند ، در يک سيمول شطرنج، تخته‌ها معمولاً در يک داير? بزرگ يا چهارگوش چيده مي‌شود و نمايش‌دهنده (بازيکن)، از تخته‌اي به تخته‌اي ديگر، در راستاي ثابتي راه مي‌رود .

تداوم حمايت بانک شهر از مديريت شهري کلانشهرها

بانک شهر - مديرعامل بانک شهر با بيان اينکه سطح مطلوب همکاري هاي بانک شهر با شهرداري‌ها در حال حاضر به سبب ميزان شناخت مناسبي است که از فضاي مديريت شهري و ضوابط و مقررات نظام بانکي در اين بانک وجود دارد، گفت: روند خدمت رساني به شهرداري‌ها با جديت ادامه داشته و خواهد داشت.به گزارش آفرينش به نقل ازمرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، حسين محمد پورزرندي با اشاره به حمايت اين بانک از مديريت شهري کلانشهرها اظهار کرد: اين بانک از بدو تاسيس تا کنون در کنار شهرداري کلانشهرها بوده و از پروژه‌هاي شهري مهم حمايت کرده است.

بانک صادرات در صدر حاميان رونق توليد ايستاد

بانک صادرات - بانک صادرات ايران طي 7 ماه ابتداي سال 96 در ميان بانک هاي خصوصي و خصوصي شده بيشترين تعداد تسهيلات به بنگاه هاي توليدي کوچک و متوسط و طرح هاي نيمه تمام را پرداخت کرده است.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي اجرايي کردن برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از رونق توليد و افزايش اشتغالزايي، در 7 ماه منتهي به پايان مهرماه 96 با اعطاي 187 فقره تسهيلات به ارزش 1546 ميليارد ريال به بنگاه هاي توليدي کوچک و متوسط و تخصيص تسهيلات به طرح هاي نيمه تمام با پيشرفت بالاي 60 درصد در ميان بانک هاي خصوصي و خصوصي شده از نظر تعداد تسهيلات پرداختي، حايز جايگاه برتر است.

از سوي بانک ملت صورت مي گيرد :

ارائه خدمات غيرحضوري بانکي از طريق نسخه جديد اپليکيشن موبايلي سکه

بانک ملت - شرکت به پرداخت ملت به عنوان بزرگ ترين شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در کشور و خاورميانه، نسخه جديد اپليکيشن موبايلي سکه را براي گوشي هاي داراي سيستم عامل Android و ios تهيه و منتشر کرد.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ملت، مشتريان و دارندگان کارت‌هاي بانکي از مبدا 20 بانک مي توانند با نصب اين اپليکيشن روي گوشي تلفن همراه خود از خدمات پرداخت الکترونيک استفاده کنند.

مديرعامل :

هدف اول بانک تجارت تامين منافع ذينفعان است

بانک تجارت - مدير عامل بانک تجارت بر استفاده از تمام ظرفيتهاي نيروهاي باتجربه براي تامين منافع مشتريان و سهامداران اين بانک تاکيد کرد.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک تجارت رضا دولت آبادي که در جمع مديران عامل و اعضاي هيات مديره ادوار گذشته اين بانک سخن مي گفت با اشاره به سابقه يک قرن حضور بانک تجارت در نظام پولي کشور گفت: در اين سالهاي پر فراز و نشيب، سکان هدايت اين بنگاه اقتصادي خوشنام بارها در دستان مديران لايق و با تجربه قرار گرفت تا اين کشتي بزرگ همچنان در اين درياي متلاطم و پر خروش با حرکت منطقي خود به ساحل آرامش نزديک شود.

مدير عامل افزود: اين خانواده بزرگ که امروز اعضاي آن به 100 هزار نفر بالغ مي شود به گذشته خود مي بالد و آن را تکيه گاه و پشتوانه موفقيت هاي آتي مي داند . دستاوردهاي امروز ما نتيجه تلاش و دسترنج آنهايي است که دل در گرو بالندگي بانک تجارت داشتند و ما نيز اينگونه ادامه مي دهيم تا اين سفره همچنان براي آيندگان و فرزندانمان گسترده و پر برکت باشد.

تبريک مدير عامل به مناسبت هشتمين سالروز تاسيس بانک گردشگري

بانک گردشگري - مديرعامل بانک گردشگري در پيامي هشتمين سالگرد تاسيس اين بانک را تبريک گفت.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک گردشگري، «علي اصغر سفري»، در پيام خود به اين مناسبت آورده است: زماني که يک بنگاه اقتصادي خصوصي با وجود تمام مشکلات و دشواري‌ها، به هشتمين سال فعاليت پا مي‌گذارد اين پيام را به جامعه هدف خود منتقل مي‌کند که مجموعه مديران و همکاران با تلاش و پشتکار و با اتکا به حمايت و همدلي سهامداران و مشتريان خود، گام‌هاي بزرگي در جاده موفقيت برداشته‌اند.

نظر شما