شناسهٔ خبر: 23645338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان؛

استاندار اصفهان خواستار تغییر مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد

اصفهان - ایرنا - در پی ادامه شکست های تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر باشگاههای کشور ' محسن مهرعلیزاده ' استاندار اصفهان شامگاه جمعه در نامه ای به ' بهرام سبحانی ' مدیرعامل فولاد مبارکه خواستار بازنگری و تغییر مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نامه اخیر مهرعلیزاده استاندار اصفهان به مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نشان می دهد که پیش از این نیز استاندار اصفهان با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم فوتبال سپاهان در نامه ای خواهان تغییر مدیریت باشگاه فولاد مبارکه شده است.
در نامه جمعه شب استاندار اصفهان به بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه آمده است: پیرو نامه شماره 82763/ 1/ 20 و به دنبال ظهور ضعیف تیم سپاهان در مسابقات امروز ( جمعه ) مقتضی است بلادرنگ نسبت به بازنگری در مدیریت این باشگاه اقدام و نتیجه را به اینجانب اعلام نمایید.
مهرعلیزاده اضافه کرد: اقدام فوق حداقل انتظار جوانان و هواداران عزیز این تیم و مردم شریف و ورزش استان اصفهان و اینجانب به عنوان خادم مردم بزرگوار استان می باشد.
وی افزود: انتظار دارم با اقدام آنی در مورد مدیریت باشگاه و اعمال حمایت‌های همه جانبه در سایر موارد شرایطی را فراهم آورید که در ادامه فصل و بازی‌های باقی مانده لیگ برتر تیم سپاهان را به جایگاه قدرتمند سابق خویش برگردانید.
خاطرنشان می شود، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز جمعه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم سپید رود رشت شد.
این تیم هفته گذشته نیز در شهرآورد اصفهان با نتیجه 2 بر یک از ذوب آهن اصفهان شکست خورد و در هفته 18 این رقابت ها نیز مقابل پارس جم جنوبی با نتیجه بدون گل متوقف شده بود.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با 20 امتیاز در رده 12 لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفته و نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری این رقابت ها اعتراض هواداران و فوتبال دوستان اصفهان را در پی داشته است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نظر شما