شناسهٔ خبر: 23645085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ ۲۲ روزه غزه

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه لنده گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ ۲۲ روزه غزه در هم شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه لنده در خطبه های نماز امروز اینشکست هیمنه رژیم صهیونیستی در جنگ ۲۲ روزه غزه شهر گفت: یکی از مهمترین خبرهای دو روز گذشته، سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده بود که این سفر باتوجه به مباحث مطرح شده می تواند برای رشد و پیشرفت این شهرستان تاثیر گذار باشد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین شهرستان کشور برای اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی بدون شک یکی از راه های رسیدن به پیشرفت و توسعه فراگیر با مشارکت مردم خواهد بود که مهمترین هدف بنیاد مستضعفان از اجرای این طرح در شهرستان لنده توانمند سازی همه مردم با مشارکت و همکاری مسئولان است.
وی گفت: مهمترین و اثرگذارترین کاربنیاد مستضعفان در حوزه فرهنگی و مسائل اجتماعی است که طی هفته های آینده در شهرستان شروع خواهد شد.
خطیب جمعه این هفته لنده افزود: باتوجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بر مشارکت مردم وهمکاری و تعامل با مسئولان و تاکید فراوان ایشان ،به همین منظور شهرستان لنده و استان باید با دلگرمی بیشتری نسبت به این طرح کار و همت گمارند و مردم نیز باید آنان را یاری کنند.
محمودی اصل به یکی از غمبار ترین حوادث کشور عروج شهادت گونه 32 خدمه کشتی سانچی اشاره کرد و گفت: به ملت ایران و خانواده های این عزیزان خسارات روحی و روانی زیادی وارد شد که عده ای از این حادثه سوء استفاده کرده و به دنبال ایجاد فتنه انگیزی و هدایت افکار عمومی به سمت وسوی دیگر شدند.
وی ادامه داد: تا مادامی که جعبه سیاه این کشتی توسط متخصصان مورد ارزیابی و آنالیز قرار نگرفته است هرگونه اظهارنظر در باب علل این حادثه زود است.
وی به ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اشاره کرد وگفت: حضرت زینب کبری(س) بهترین الگو برای زنان عالم، اسوه صبر،مقاومت و بصیرت در تاریخ شناخته شده است.
امام جمعه شهر لنده ادامه داد: 29دی ماه سالروز مجاهدت22روزه مردم غزه در دفاع از آرمان های قدس شریف است.
وی افزود: مجاهدت مردم غزه، رویای شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست و مردم غزه در این 22روز به دنیا نشان دادند که تنها راه مقابل با زیاده خواهی دشمنان فقط ایستاندگی و مقاومت است.
حجه الاسلام محمودی اصل با گلایه از مسئولانی که در مسئله آرامستان شهرلنده قصد سندسازی برای تصرف این مکان عمومی را دارند گفت: مدتی است که اداره ای خاص با ادعای تملیک زمین آرامستان لنده به دنبال تصاحب زمین های این مکان است و خود مسئولان نیز از این کار متعجب شده اند.
وی خطاب به مسئولان شهرستان لنده گفت: برای جلوگیری از عواقب این کار باید هرچه سریعتر مسئله زمین آرامستان لنده که یک مکان عمومی است پیگیری و رفع شود.

نظر شما