شناسهٔ خبر: 23645060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو شورای شهر شهرضا:

شهرضا با معضل ترافیک شدید مواجه است/ گلایه های شهروندان از عدم تردد تاکسی در برخی خیابان های فرعی شهر

عضو شورای شهر شهرضا با بیان اینکه سال های متمادی است که شهر شهرضا با مشکل و معضل ترافیک شدید مخصوصا در مرکز شهر مواجه است، گفت: احداث خیابان های موازی با خیابان شهید بهشتی در حل این معضل موثر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز، آرزو قوامی ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه شهرضا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال های متمادی است که شهر شهرضا با مشکل و معضل ترافیک شدید مخصوصا در مرکز شهر مواجه است، اظهار کرد: احداث خیابان های موازی با خیابان شهید بهشتی در حل این معضل موثر است.

عضو شورای شهر شهرضا ادامه داد: اگر در هر دوره شهردار وقت، به تملک و آزاد سازی حداقل سه خانه برای احداث خیابان های موازی خیابان اصلی اقدام کرده بودند، در حال حاضر با این حجم از ترافیک در مرکز شهر مواجه نبودیم.
وی افزود: شورا تمام توان و تمرکز خود را در بحث رفع موانع و احداث خیابان های موازی خیابان اصلی گذاشته است .
وی در ادامه ضمن تشکر از تمام رانندگان تاکسی به پاس زحمات فراوانی که برای شهر و خدمت به شهروندان انجام می دهند، عنوان کرد: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی شهر هستند، زیرا که جزء نفرات اولیه ای هستند که با مسافران و گردشگران شهری در تعامل هستند.
قوامی با اشاره بعضی از گلایه های شهروندان افزود: متاسفانه تردد تاکسی در بعضی از خیابان های شهر کمتر انجام می گیرد، همچنین تردد تاکسی در ساعات اولیه شب تقریبا دیگر صورت نمی گیرد که این امر در جهت امنیت و رضایت شهروندان باید اصلاح گردد.

انتهای پیام/

نظر شما