شناسهٔ خبر: 23644511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گذری برخطبه های نمازجمعه فارس

صاحب‌خبر -
گذری برخطبه های نمازجمعه در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و نام گذاری این روز به نام روز پرستار گفت: پرستاری از شغل‌های شریف و حساس جامعه دانست.
*******
حجت الاسلام والمسلمین دژکام امام جمعه جهرم نیز حضرت زینب (س) را الگویی مناسب و ارزشمند برای پرستاران برشمرد
*******
حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه گفت: حضرت زینب سنگ صبور اهل بیت علیهم السلام و مبلغ دین بود.
*******
حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر گفت: زندگی حضرت زینب برای تمام نسل‌ها و تمام دوران ها، درس‌هایی آموزنده دارد.
*******
حجت الاسلام ملک نسب امام جمعه موقت سپیدان گفت:: حضرت زینب (س) بهترین الگو برای پرستاران نظام جمهوری اسلامی است.
*******
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه بااشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت زینب و روز پرستار گفت: اگر در واقعه کربلا خون بر شمشیر پیروز شد به خاطر سخنرانی‌های شجاعانه حضرت زینب س. بود.
*******
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان گفت: ایشان از شخصیت‌های ممتاز جامعه اسلامی است که با مدیریت این بانوی بزرگوار حادثه کربلا رسانه‌ای و جهانی شد.
*******
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر گفت: حضرت زینب (س) در واقعه کربلا ضمن اینکه رسالت نگه داری از نهضت حسینی را به خوبی انجام داد، با تحمل همه سختی ها، دِین خود را به مکتب و رهبرش ادا کرد.
*******
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات توجه به توان داخلی را کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست.
*******
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد گفت: دولت و مسوولان نباید با بی توجهی به مشکلات مردم، بهانه به دست دشمن بدهند.
*******
حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به نامگذاری روز غزه گفت: امروز مرکز مقاومت مردم فلسطین غزه است و اراده الهی به مردم فلسطین این نوید را می‌دهد که رژیم اشغالگر اسرائیل غاصب دچار نابودی و زوال خواهد شد.
*******
حجت الاسلام اقائی امام جمعه مرودشت نیز با اشاره به روز غزه گفت:: نامه اخیر ریئس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین به رهبر معظم انقلاب نشان دهنده نقش ایران وهدایتگری رهبر فرزانه در تقویت روحیه جنبش مقاومت است.
*******
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم نیز گفت: ۱۰ سال قبل در چنین ایامی بود که با بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی و مقاومت جانانه مردم این منطقه، غزه به نماد مقاومت ملت مظلوم فلسطین تبدیل شد
*******
حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان گفت:: آمریکا تلاش دارد به دنیا بفهماند که مسائل فلسطین تمام شده است، ولی فلسطین قبله اول مسلمین است و تا خروج اشغالگران این موضوع تمام نخواهد شد.
*******
حجت الاسلام صفائی امام جمعه خنج گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دنیای اسلام نیاز به یک راهبرد منطقه‌ای دارد تا بتواند در مقابل هجمه‌های دشمن مقابله کند و دروغ‌ها و نقشه‌های استعماری غرب را برملا کند
*******
حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت لارستان با اشاره به جان باختن جمعی از دریا نوردان کشورمان این حادثه را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.
*******
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز نیز گفت: یاد جان باختگان حادثه نفت کش ایرانی همیشه در دل ما زنده خواهند ماند.
*******
گذری برخطبه های نمازجمعه در فارسحجت الاسلام صفری امام جمعه جمعه بهمن با تاکید بر وحدت اقشار مختلف گفت: پیشرفت نظام اسلامی در گرو اتحاد و انسجام گرایش‌های مختلف سیاسی است و همه اقشار و گروه‌ها باید برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
*******
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست نیز با تسلیت حادثه کشتی سانچی گفت: کسانی که بدنبال بدست آوردن روزی برای خانواده و ملت هستند ارزش کارشان مانند جهاد در راه خداست.
*******
حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: مخالفت بسیاری از کشور‌ها در شورای امنیت با آمریکا نشان از این است که جایگاه آمریکا در جامعه جهانی در حال افول است.
*******
حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت:: برای ایجاد رونق تولید باید سود بانکی پایین بیاید و مالیات‌ها نهادینه شود
*******
ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج با اشاره به هفته زکات گفت:: دین اسلام بعد از نماز بر پرداخت زکات تاکید دارد و این فریضه موجب ازبین بردن فقر در جامعه می‌شود.
*******
حجت الاسلام دهقان امام جمعه لپویی با اشاره به توجه رهبری به اقتصاد در نامگذاری سال‌های اخیر، گفت: جلوگیری از گرانی و افزایش تولید از مطالبات مهم رهبری از مسوولان است.
*******
حجت الاسلام شیرازی امام جمعه موقت صغاد از مسوولان خواست تا با همدلی پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشند.
*******
حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان بااشاره به خشکسالی‌های اخیر و نبود رونق اقتصادی در این بخش از مردم خواست برای رونق کسب وکار کالا‌های مورد نیاز خود را از مغازه‌های همین منطقه تهیه کنند.
*******
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به روز ملی هوای پاک گفت: همه اقشار جامعه وظیفه دارند در پاکیزه نگه داشتن اماکن عمومی و حفظ و گسترش فضای سبز، شهرداری‌ها را یاری کنند.
*******
گذری برخطبه های نمازجمعه در فارسحجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با انتقاد از روند کند اجرای طرح تعریض محور حیاتی و پر تردد تنگ خیاره به شهر بیضا، گفت: لازم است مسولان برای پایان سریع‌تر این طرح اقدام کنند.
*******
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شمال غرب شیراز گفت: غافل نشدن از ضعفهاى داخلى در کنار توجه به تهاجمات دشمن، توجه به ایجاد اشتغال، دفاع از حقوق مظلومان، تسلیم قانون بودن و انتقاد منصفانه، مهم‌ترین مطالبات رهبرى از مسؤولان است.
*******
حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی با اشاره به خشکسالی‌ها و کمبود بارش باران از مردم این بخش خواست در برنامه نماز طلب بارانِ پنجم بهمن ماه شرکت کنند.
*******
حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک از اقدام به موقع نیروی انتظامی در ایجاد پلیس راه در جاده آباده طشک به نی ریز تشکر کرد.

*******
انصاری امام جمعه موقت اهل سنتِ اوز نعمت امنیت را نعمتی ارزشمند دانست و گفت: همه باید حافظ و قدردان این نعمت بزرگ باشند
*******
حجت الاسلام روحانی خطیب جمعه خفر گفت: مردم با بصیرت ایران به خوبی میدانند دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هر روشی استفاده می‌کند، و مردم مثل گذشته نخواهند گذاشت ذره‌ای از خاک وطن به دست نااهلان بیفتد.
*******
حجت الاسلام علوی امام جمعه گله دار گفت:: مشکلات اقتصادی با کمک مردم و همدلی مسوولین قابل حل خواهد بود.
*******
حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه صدرا گفت:: کسانی که به خاطر هوای نفس می‌خواهند نهاد نماز جمعه را را تضعیف کنند، خیانتکار محسوب می‌شوند.

نظر شما