شناسهٔ خبر: 23644446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نویسنده کتاب راز قطعنامه:

دولت توجهی به اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی ندارد

نویسنده کتاب راز قطعنامه با اشاره به لزوم توجه دولت به تولید داخلی گفت: مقام معظم رهبری چند سال است که می فرماید راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصادی مقاومتی است اما دولتمردان هیچ توجهی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران غضنفری در گفت و گو با خبرنگار انقلاب نیوز، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و بی توجهی دولت نسبت به آن اظهار داشت: امام  راحل تاکید می کرد که نباید مسئولین از طبقه مرفه باشند چون درد  مردم را متوجه نمی شوند، مسئولین باید از قشر متوسط و پایین انتخاب شوند و تنها هدف آنها رفع مشکلات کشور باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به محرومان جامعه افزود: مدیران سرمایه دار هیچ گاه نمی داند فقر و محرومیت یعنی چه  و هیچ اقدامی برای رفع مشکلات کشور انجام نمی دهد، برخی از وزیران میلیاردر هستند و ثروت های آنها  بیش از هزار میلیارد تومان می رسد که مشخص نیست این ثروت از کجا آمده است.

 نویسنده کتاب راز قطعنامه ابراز داشت: مسئولی که این ثروت را دارد هیچ گاه فقر و بیکاری را متوجه نمی شود و مخالف مسکن مهر است، مسکن مهر برای فقرا و نیازمندان است و گردن کلفت ها سهمی از مسکن مهر ندارند و برای همین مسکن مهر طرحی مضخرف و به در نخور لقب می گیرد.



غضنفری با اشاره به لزوم توجه دولت به تولید داخلی ابراز داشت: مقام معظم رهبری چند سال است که می فرماید راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصادی مقاومتی است اما دولتمردان هیچ توجهی می کنند.

وی بیان داشت: برخی مسئولین در سخنرانی های خود مدعی می شوند کارهای ما طبق اقتصاد مقاومتی است ولی باید از آنها سوال شود وارادات بی رویه که سبب تعطیلی کارگاه ها و کارخانه ها می شود در راستای اقتصاد مقاومتی است.

 نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: اگر اقدامات  دولت در راستای اقتصادی مقاومتی بود مقام معظم رهبری نمی گفت چرا اقتصاد مقاومتی تنها در حرف است و هیچ عملی به آن نشده است ونشان می دهد دولت هیچ اقدامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نداده وبا بی توجهی به آن زمینه سازی برای اعتراضات را فراهم کرده است.

نظر شما