شناسهٔ خبر: 23644282 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران :

مقاومت علیه رژیم اسراییل قوی تر از گذشته ادامه دارد

شاهرود - ایرنا - نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین درایران گفت : هدف حملات اسراییل نابودی مقاومت و حزب الله است ، مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قوی تر از گذشته ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر ابو شریف در جمع نمازگزاران جمعه این هفته شاهرود درحسینیه اعظم قلعه این شهر افزود: سه جنگ علیه غزه و حملات هوایی پیاپی انجام شده ولی به فضل پروردگار و حمایت ملت های مسلمان به ویژه ایرانیان که همیشه همراه مردم مظلوم فلسطین و مقاومت هستند، پیروزی از آن مظلومان است.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی تنها کشور حامی فلسطین و مقاومت است که در برابر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است.
ابوشریف با اشاره به اینکه بسیاری ازعلمای اسلام نیز بر حمایت از مظلوم و مردم فلسطین تاکید دارند، افزود: درسال 1933 کنفرانسی در حمایت از مردم فلسطین در قدس برگذار شد که از شیعه و سنی در آن حضور داشتند.
ابو شریف گفت : در چند روز گذشته کنفرانسی با حضور شیخ الازهر در مصر برای حمایت از مقاومت مردم فلسطین برگزار شد که همه شرکت کنندگان بر حمایت و دفاع از فلسطین به عنوان یک واجب مقدس توسط امت اسلامی تاکید کردند.
وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین 70 سال علیه رژیم اشغالگر قدس مقاومت کردند و پرچم سفید را نشان نداده و زیر بار ذلت نرفتند، هزاران جوان فلسطینی با دست خالی و سنگ به جنگ در برابرارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب قدس ایستاده اند .
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: نسل جوان فلسطین با همت و توکل الهی مقاومت و پایمردی خود را به اثبات رسانده اند که هرگز ذلت را نخواهند پذیرفت، ملت فلسطین به حمایت امت اسلامی از این مقاومت در برابر اسرائیل غاصب که مورد حمایت ابرقدرت های غربی است چشم دوخته اند.
صهیونیست ها با اشغال سرزمین های فلسطنی در سال 1948 اعلام موجودیت کرد ، مدتی بعد آمریکا، دولت صهیونیستی را به رسمیت شناخت و به دنبال آن اتحاد جماهیر شوروی هم چنین کرد. کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری و بعد سازمان ملل متحد، این دولت غاصب را به رسمیت شناختند.
فلسطینی ها و کشورهای عربی برای مقابله با صهیونیستی نبردهایی را علیه این رژیم انجام دادند اما در همه این جنگ ها شکست خوردند.
رژیم اشغالگر صهیونیسیتی برای استقرار خود تا کنون میلیون ها فلسطینی را آواره کرده و جنایت های بسیاری را انجام داده است.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا *** انتشار دهنده : محسن شاکری

انتهای پیام /*

نظر شما