شناسهٔ خبر: 23644230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مطالبات مقام معظم رهبری نصب العین مسئولان قرار بگیرد

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقاردر خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با بیان بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری و مطالبات ایشان از مسئولان افزود:

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقاردر خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با بیان بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری و مطالبات ایشان از مسئولان افزود: توجه به دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ، غافل نشدن از ضعف ها و ایرادات داخلی ، دفاع از حقوق مردم ایران و مظلومان جهان، تمرکز بر حل مشکلات مردم ، قانون پذیری و پرهیز از سیاه نمایی عملکرد نظام از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان می باشد.
وی در عین حال پرهیز از شایعه سازی و شایعه پراکنی و همکاری مردم با مسئولان را از خواسته های رهبر انقلاب از مردم ایران اسلامی دانست.
وی اظهار کرد: رهبری انقلاب کاملا به مردم سالاری دینی معتقدند و از هر دولتی که با رای مردم بر سر کار بیاید حمایت می کنند.
وی همچنین با تبیین اهمیت پرداخت زکات در دین اسلام گفت: اهالی متدین شهرستان مشگین شهر در سال زراعی جاری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات پرداخت کرده اند.
خطیب جمعه مشگین شهر با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب تربیت علم و تربیت را از جد بزرگوارش حضرت محمد مصطفی (ص) زهد و تقوی را از امیرالمومنین (ع) ، جانبازی را از حضرت زهرا (س) ، بردباری را از حضرت امام حسن (ع) و ایثار وشجاعت را از سید الشهدا (ع) آموخته اند.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018

نظر شما