شناسهٔ خبر: 23643920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بیجار:

آمریکا با فشار برای خروج از برجام به دنبال تغییر نظام در ایران است

سنندج - ایرنا - امام جمعه شهر بیجار گفت: رییس جمهور آمریکا، قصد دارد با اعمال فشار بر موضوع خروج از برجام، برنامه تغییر نظام جمهوری اسلامی را با ایجاد شیطنت و فتنه انگیزی پیگیری کند در حالی که تمام این اقدامات با حضور مردم با بصیرت در صحنه، نقش بر آب شده اند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی مرادی در خطبه اول نماز جمعه امروز بیجار با تشریح اقدامات دولت آمریکا در نقض آشکار برجام افزود: این ملت، همواره گوش به فرمان رهبری با بصیرت و با صلابت پای آرمان های خود ایستاده اند و در صورت هر اقدام نا بخردانه توسط دولت آمریکا، به پیروی از رهبر معظم انقلاب، برجام را به آتش خواهند کشید.
او در بخش دیگری از خطبه نماز اظهار کرد: کانال های تلگرامی، فضای مجازی بعلت سوء استفاده دشمنان، باید بطور جدی بوسیله مسئولین کنترل شود.
وی با بیان ضرورت تقوا و رعایت شئونات اسلامی در همه برنامه های زندگی انسان افزود: یکی از برنامه ها و فضای ایجاد شده در زندگی امروز، موضوع فضای مجازی است که بعنوان یکی از اقلام سبد زندگی در حال جا باز کردن است.
وی به برنامه مدیریت فضای مجازی در جهان اشاره و اظهار کرد: هیچ کشوری در جهان، نسبت به فضای مجازی، بی مسئولیت نیست و نظارت و مقررات سفت و سختی را در این حوزه تصویب کرده اند.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و فتنه انگیزی دشمن از طریق فضای مجازی یادآور شد: فضای مجازی در کشورمان از کمترین نظارت ها برخوردار است و دشمن از همین فرصت نهایت سوء استفاده را کرده و به فتنه انگیزی پرداخت.
امام جمعه شهر بیجار با تذکر نسبت به نبود نظارت ها در فضای مجازی گفت: انتظار نمازگزاران جمعه و جماعت از مسئولین و مجلس شورای اسلامی این است که با تقویت نرم افزارهای پیام رسان ملی، نظارت بیشتری بر محتوای فضای مجازی داشته باشند.
مرادی با اشاره به این که حفظ ارزش های اخلاقی هر ملتی در جهان، یک کار عقلانی است، بیان کرد: پاسداری و حفاظت از ارزش های نظام های حاکم در کشورهای جهان، از نظر عقلانی، ایجاب می کند که نسبت به فضای مجازی بی تفاوت نباشیم.
حجت الاسلام مرادی در خطبه دوم خود با اشاره به سفر استاندار کردستان به بیجار اظهار کرد: امید است این سفر موجب برکت و خیر بیشتر برای مردم محروم دیار گروس باشد.
او اظهار امیدواری کرد؛ این سفرها و حضورها، نوید بخش خبرهای مسرت بخشی در آینده برای مردم انقلابی باشد و شاهد کاهش مهاجرت مردم از بیجار باشیم.
وی افزود: در نشست شورای اداری و گفت و گوهایی که با فعالان اقتصادی برگزار شد، برای آینده شهرستان نویدهای خوبی داده شد که می تواند به زودی نوید بخش شکوفایی اقتصادی و فعالیت های تولیدی برای ایجاد اشتغال بیشتر باشد.
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
7350/6108

انتهای پیام /*

نظر شما