شناسهٔ خبر: 23643728 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛سومین توقف متوالی استقلال/ابراهیمی پنالتی هدر داد

تهران – ایرنا – تیم فوتبال استقلال تهران درحالی امروز جمعه مقابل پدیده مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد که «امید ابراهیمی» یک ضربه پنالتی را در دقایق حساس پایانی از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ در دومین روز رقابت های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در دیداری حساس تیم پدیده در ورزشگاه ثامن مشهد از استقلال تهران پذیرایی کرد که این بازی پرهیجان در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
قرار گرفتن «سیدمهدی رحمتی» دروازه بان کهنه کار استقلال در ترکیب اصلی پس از مدت ها نیمکت نشینی از تصمیمات جالب «وینفرد شفر» آلمانی برای این دیدار بود.
به نظر می رسد شفر تصمیم دارد از رحمتی در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان استفاده کند و به همین دلیل رحمتی را دوباره به ترکیب اصلی بازگرداند.
اولین موقعیت گلزنی بازی امروز نصیب استقلال شد که «جابر انصاری» در مصاف تک به تک با «سعید جلالی راد» نتوانست دروازه پدیده را باز کند.
در اکثر دقایق نیمه نخست، توپ در میانه میدان بین هافبک های دو تیم رد و بدل می شد و روش درگیرانه سبب شد تا فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد نشود.
در دقیقه 33 اشتباه بازیکنان پدیده سبب شد تا استقلال در آستانه گلزنی قرار بگیرد که ضربه سر «فرشید باقری» در آستانه تبدیل شدن به گل توسط «سیدعبدالله حسینی» مدافع پدیده، دفع شد.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
در آغاز نیمه دوم «محمدرضا خلعتبری» بازیکن باتجربه و خوش تکنیک تیم پدیده جانشین «میلاد کمندانی» شد تا بار هجومی میزبان افزایش یابد.
استقلال برای رسیدن به گل، تمرکز خود را به حرکات «سرور جپاروف» و «وریا غفوری» در جناح راست معطوف کرده بود و میزبان نیز به حرکات مهاجمان توانمندش امید داشت.
در دقیقه 64 ارسال عالی «معین عباسیان» توپ را به «محمدرضا خلعتبری» رساند و این بازیکن در فرصتی طلایی نتوانست دروازه استقلال را باز کند.
در دقیقه 69 «بهنام برزای» به جای «فرشید اسماعیلی» به میدان آمد تا پس از یکسال دوری دوباره فرصت حضور در استقلال را به دست آورد.
در دقیقه 77 ارسال «بهنام برزای» پس از برخورد با مدافع پدیده با بدشانسی به دیرک دروازه میزبان خورد تا همچنان دروازه ها بسته بماند.
در دقیقه 86 «اشکان خورشیدی» داور این دیدار با تصمیمی بحث برانگیز به سود استقلال تهران اعلام خطای پنالتی کرد.
«امید ابراهیمی» هافبک ملی پوش استقلال پشت توپ ایستاد که ضربه او را «سعید جلالی راد» دروازه بان جوان پدیده مهار کرد.
در نهایت این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید تا استقلال با 29 امتیاز در رتبه ششم قرار بگیرد و پدیده مشهد نیز 23 امتیازی شد.
*ترکیب پدیده مشهد:
سعید جلالی راد، سیدعبدالله حسینی، سعید صادقی، حسین مرادمند، رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد(سالار افراسیابی)، میلاد کمندانی(محمدرضا خلعتبری)، معین عباسیان، مهدی مهدیخانی(حسین فاضلی) و محمد قاضی
*ترکیب استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی(بهنام برزای) و جابر انصاری(علی قربانی)
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما